مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان خبر داد:

اعزام 400 مبلغ و مبلغه به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: 400 نفر از طلاب و روحانیون مبلغ و مبلغه گیلان به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری و ایام نوروز اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به تلاش دشمن در راستای تضعیف اعتقادات جوان، اظهار کرد: باید با برنامه های کاربردی، نوجوانان و جوانان را برای مبارزه با استکبار جهانی آماده کرده تا از این طریق بتوان نقشه های شوم دشمن را خنثی کرد.

وی، آشنا سازی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، شهادت، فداکاری، غیرت، جوانمردی، رشادت و آزادگی را یکی از برنامه های این سازمان دانست.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از اعزام 400 نفر از طلاب و روحانیون مبلغ و مبلغه گیلانی به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان و آحاد مردم در حال برنامه‌ریزی است.

حجت الاسلام جمالی در پایان خاطرنشان کرد: هرسال برای روحانیون کاروان های راهیان نور، دوره کارگاه آموزشی آشنایی با شیوه و راه های جذب بیش از پیش جوانان و نوجوانان به آموزه های دینی و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات