خبرهای داغ:
رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج: رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مدیران مسئول کانون های جدیدالتاسیس مساجد این شهرستان بر ضرورت مخاطب شناسی و جمعیت شناسی در مساجد برای برنامه ریزی هرچه بهتر برای مخاطبان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کمال الدین نیک رفتار خیابانی با اشاره به اینکه نباید در برابر رسانه های جدید موضع گرفت، ابراز داشت: رسانه های جدید یک فرصت برای برقراری ارتباط با مخاطب و جذب نسل جوان به مراکز فرهنگی از جمله مساجد هستند.

وی با بیان اینکه بدون ارتباط نمی توان زندگی کرد، اظهار داشت: ارتباطات فرایندی است که دائم در حال حرکت و تغییر است و هر فردی نحوه ارتباط خاص به خود را دارد.

این کارشناس رسانه ادامه داد: مهم ترین هدف از ایجاد ارتباط، کسب و تبادل اطلاعات بوده و نخستین نیاز انسانی پس از تغذیه، ارتباط اجتماعی با دیگران است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به مخاطب شناسی تاکید کرد و گفت: نشناختن مخاطب، موجب عدم انتقال پیام و فکر به مخاطبان می شود.

رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی افزود: مساجد باید در زمینه جمعیت شناسی، مهارت های لازم را کسب و با دسته بندی مخاطبان، نیازهای آن ها را شناسایی و طبق آن برنامه ریزی کنند.

این کارشناس رسانه با اشاره به اینکه مسجد تنها جای نماز خواندن نیست، عنوان کرد: بسیاری از فعالیت ها از جمله عقد ازدواج و مراسم مختلف امروز در کلیسا برگزار می شود، مساجد نیز یک فرصت و ظرفیتی است تا آموزش های مختلف به مردم ارائه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها