سردار علی نصیری در آیین افتتاحیه طرح ملی همگام با کشاورز که به صورت پالوت در شهرستان پیشوا اجرا می شود
کد خبر: ۸۶۱۸۸۳۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران:سردار علی نصیری در آیین افتتاحیه طرح ملی همگام با کشاورز که به صورت پالوت در شهرستان پیشوا اجرا می شود، در خصوص چرایی ورود سپاه به این موضوع گفت: سپاه پاسداران هر کجا که رسالت پاسداری از انقلاب و نیازهای جامعه را احساس کند، بر خود وظیفه می داند که در این عرصه ورود کند.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران گفت: یک زمانی پاسداری از انقلاب به معنای حضور نظامی در جبهه است و یک زمانی حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عرصه های تهدید کشور هستند و سپاه بر خود وظیفه می داند که در این عرصه ها ورود پیدا کند.

 

نصیری، عرصه اقتصادی را عرصه ای دانست که امروز برای کمک به نظام اسلامی، سپاه و بسیج حتما باید به این عرصه ورود پیدا کنند.وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، دو تهدید بسیار جدی در روبرو انقلاب اسلامی وجود دارد، تهدید فرهنگی و تهدید اقتصادی.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران تصریح کرد: اصلی ترین موضوع در حوزه اقتصاد، رسیدن به یک بلوغ لازم در جهت تأمین نیازمندی ها و حتی صادرات است.
نصیری با بیان این که مغفول بودن بخش کشاورزی از موضوعاتی است که همه ما را رنج می دهد، اظهار داشت: برای ما خیلی مهم بود که در استان تهران به عنوان یکی از شهرستان های پایلوت بتوانیم این کار (طرح همگام با کشاورز) را دنبال کنیم.

 

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با علمی کردن این عرصه و با کمک جهاد کشاورزی استان بتوانیم این طرح را به عنوان یک طرح ملی به دیگر استان های کشور منتقل کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران با تشکر از مسئولین جهاد کشاورزی استان تهران در اجرایی شدن این طرح، گفت: جهاد کشاورزی استان تهران انصافا در جهت اجرایی شدن این طرح آنچه رسالت کاری شان است را به درستی انجام داده است.

 

نصیری خاطر نشان کرد: آنچه می تواند در پیش برندگی، پیشرفت و واگذاری انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن (حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف)کمک کند، این است که در همه عرصه ها (خاصّه در حوزه کشاورزی) خود را به یک اقتدار لازم برسانیم و این شدنی است.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران با تأکید بر حضور آحاد ملت در جنگ فرهنگی و اقتصادی تصریح کرد: یک زمانی کشور درگیر جنگ سخت بود و در این عرصه الزام داشت که سرباز و افسر پیاده نظام آن برادران باشد. اما وقتی که کشور درگیر جنگ در عرصه های فرهنگی و اقتصادی می شود، خواهران و برادران باید در این عرصه ورود کنند.



ارسال نظرات