معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مهدی طارمی سفیر المپیاد ورزش درون مدرسه استان بوشهر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۲۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶


 

 



به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: دو سال است که طرح ملی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در سطح کشور آغاز شده است.

حسن قلندری با بیان اینکه طرح یاد شده باعث رونق فعالیت ورزشی دانش‌آموزش شده است، افزود: در این ارتباط بیشتر استان‌های کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده‌اند.

وی گفت: در استان بوشهر سفیر این طرح را مهدی طارمی فوتبالیست ارزنده کشور انتخاب کرده‌ایم زیرا وی علاوه بر فوتبال حرفه‌ای از شخصیت اخلاقی برجسته ای نیز برخوردار است.

قلندری یادآورشد: قهرمانان ملی در نقش سفیر المپیاد ورزشی دورن مدارس و با محبوبیتی که دارند می‌توانند در ایام فراغت خود با حضور در مدارس ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و سبک زندگی سالم برای دانش‌آموزان باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از موفقیت‌های مهدی طارمی در ورزش آموزشگاهی استان بوشهر بوده است فعالیت وی در سمت سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان بوشهر می تواند نقشی مهم را ایفا کند.

ارسال نظرات