نمايان ترين وظيفه پليس، ساماندهي امور انتظامي جامعه به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي است.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۹۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان در بازديد از يگان هاي انتظامي شهرستان ماهنشان گفت: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعان و مردم بايد تلاش کنيم اقدامات پليس در جامعه رضايت مندي حداکثري شهروندان را در پي داشته باشد.

سرهنگ مراد جعفري افزود: رعايت انضباط به خصوص انضباط ظاهري مهم‌ترين مشخصه پليس شايسته است و پليس در كنار تلاش شبانه ‌روزي براي خدمت رساني مطلوب در جامعه، بايد داراي انضباط معنوي و ظاهري باشد.

وی تلاش هاي شبانه روزي كاركنان انتظامي شهرستان ماهنشان را قابل تقدير دانست و افزود: براي برقراري هر چه بهتر امنيت در جامعه بايد تلاش مضاعفي را داشته باشيم.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند و اظهار داشت: تجربه نشان داده كه هر جا مردم با پليس همكاري داشتند طرح ها و ماموريت ها با موفقيت بيشتري اجرا شده است.

وي افزود: ايمان و اعتقاد مردم استان و پايبندي به ارزش هاي اسلامي و ديني و وحدت ملي،وظايف ما را براي خدمات رساني بيشتر و مطلوبتر به مردم سنگين تر كرده است.

جعفري با بيان اين كه در اجراي قانون بايد اخلاق مد نظر قرار گيرد، تصريح كرد: تامين امنيت كشور از بزرگترين كارهاي ارزشمندي است كه ما توفيق خدمتگزاري در اين زمينه را پيدا كرده ايم.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان، نيروي انتظامي را خدمتگزار مردم دانست و گفت: بايد تمام تلاش ها و فعاليت هاي ما براي مردم و در جهت رضاي خداوند متعال باشد.

ارسال نظرات