سردار بهشتی:

بسیج الگوی موفق مردم سالاری دینی است

قدرت امروز ما قابل قیاس با زمان جنگ که حتی قادر به تولید فشنگ هم نبودیم نیست ما امروز انواع موشک و هواپیماهای بدون سرنشین را بحدالله علاوه بر تولید صادر هم می کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۶۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات در مراسم بصیرت افزایی خانوادگی فرماندهان، مدیران و ائمه جماعات پایگاه های تابعه حوزه 243 خیبر ناحیه مسلم بن عقیل سپاه تهران بزرگ  گفت: بسیج الگوی موفق مردم سالاری دینی است که امام(ره) 36 سال پیش آن را پایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: الگو بسیج را یمنی ها از ملت ایران یاد گرفتند و دشمن از عملکردمثبت یمنی ها در عرصه تاخت و تاز وحشت کرده که واقعا این چه الگویی است که دار، دجبهه ها را یکی پس از دیگری در می نوردد و دشمن حریف آن نیست. این الگوی بسیج است که یمنی ها در مقابل آل سعود و آل یهود که مراکز تجمعات را هدف خمپاره های خودقرار می دهد ایستاده اند و مقاومت می کنند.

وی با بیان اینکه کمتر جایی به بسیجیان همراه خانواده بهاء داده می شود از فرمانده محترم حوزه و تمامی دست اندرکاران مراسم تقدیر کرد .
بهشتی با طرح این مسئله که بصیرت افزایی یکی از ارکان جذب و مقابله با انحرافات دشمن است افزود: در ابتدای انقلاب گروهک های مارکسیستی و یا منافقین قصد نفوذ فکری و عقیدتی را در مردم داشتند که مردم ایران عزیز با داشتن نعمت ولایت فقیه آن برهه حساس از تاریخ را به سلامتی پشت سر گذاشتند .

 

 وی با بیان این نکته که در ماجرای فتنه سال 88 دعوا بر سر یک جریان خاص و یا یک دعوای درون نظام نبود افزود : در آن سال مشابه اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی نمود تا با نفوذ از طریق فکر و اندیشه مردم عزیز ایران را به انحراف بکشاند ولی همگان دیدند که امت همیشه بیدار اسلامی با تکیه بر ایمان خود و با داشتن سلاح قدرتمندی همچون ولایت فقیه به مثابه دوران حضرت امام (ع) بر این نیرنگ و خدعه دشمن پیروز شدند .

سردار بهشتی در پایان سخنان خود با تاکید بر این نکته که امسال، سال حساسی از جهت نیل به اهداف انقلاب و نظام است تاکید کرد: به برکت مجاهدت و ایثارگری شما بسیجیان و با بصیرت افزایی روز افزون در مقابل با حیله ها و مکر دشمنان پیروز خواهیم گشت .

وی انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را یک بزنگاه در این برهه حساس نامیدند و با بیان این صحبت که وقتی مردم عزیز چشم خود را به دهان مبارک ولی امر خود دوخته اند هیچ خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

بهشتی در پایان از بسیجیان خواست تا با روشنگری و بصیرت افزایی باعث ایجاد انتخاباتی پرشور در سطح ایران اسلامی شوند. در انتهای مراسم نیز به رسم یادبود و با قرعه کشی به تنی چند از حضار جوایزی اهداء گردید و حاضران شام را میهمان حوزه بسیج 243 خیبر بودند .


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار