خط مشترک آل سعود با اربابان بی صفت خود، آمریکا واسرائیل، کشتن افراد شاخص بی گناه جهان اسلام همچون شیخ نمر است.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۶۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

امام خمینی (ره): درباره آل سعود در جریان تیر باران حجاج ایرانی فرمودند:اگر از آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت .    

پادشاهان خونخوار عربستان هر روز به فکر جنایت و خونریزی بی گناهان و مظلومانند، گو آنکه خوی پلید ابوسفیانی خود را هر روز بیشتر از گذشته به نمایش می گذارند. وهابیت نجسی   که در دامان آلوده خود،   گروه های تکفیری و بوکوحرام را تشکیل دادند، بستر پرورش داعش اند وهرروز زنان بی گناه و کودکان معصوم در یمن را به خاک و خون می کشند این بار نیز دیوانه وار با تکرار جنایت وحشیانه خود، روحانی که تنها برای احقاق حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان و رفع تبعیض و بی عدالتی در عربستان امربه معروف و نهی از منکر کرده بود را مظلومانه به شهادت رساندند .  

انفعال آل سعود در شکستهای متوالی در مسائل متعدد منطقه از عراق و سوریه گرفته تا یمن، عقل و خرد را از سر سردمداران وهابیت کافر ربوده و با سپری شدن زمان، وحشیانه تر دستشان تا مفرغ به خون پاکان و بی گناهان آغشته تر می شود. اما شاهزادگان بی دین آل سعود بدانند که با این خوی ددمنشانه خود نه تنها نمی توانند در جلوی بیداری اسلامی که امروز در حال فراگیر شدن در سرتاسر این کره خاکی است، بایستند، بلکه با ریخته شدن خونهای پاک، درخت اسلام ناب محمدی( ص )تنومند تر و مستحکم تر خواهد شد چرا که این حرکت خاموش شدنی نیست و انسانهای آزاده جهان را با عمق اندیشه های پلید اسلام آمریکایی و ابوسفیانی آشنا می کند .   براستی که خط مشترک آل سعود با اربابان بی صفت خود، آمریکا و اسرائیل، کشتن افراد شاخص بی گناه جهان اسلام همچون شیخ نمر است لذا کاملا روشن است که دشمن زبون از علمای نخبه و با بصیرت به شدت هراس دارد. چرا که پایگاه بیدارگری و خیزش عمومی اند که با بسیج مردمی به دنبال انسجام و یکپارچه نمودن مسلمانان در مقابل دنیای زر و زور و افکار پلید شیاطین زمانند .   

همچون همیشه و پیشا پیش ملت مسلمان ایران اصحاب مسجد به ویژه ائمه محترم جماعات، هیئت امنا، نمازگزاران و بسیجیان مساجد وتمام آنانی که دل در گرو آموزه های مساجد دارند، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس شیخ نمر و تمامی شهدای مظلوم جهان اسلام، بار دیگر عهد و پیمان می بندیم که تاپای جان و با تمام توان در راه دفاع از آرمانهای اسلام ناب محمدی(ص) ایستاده و لحظه ای از این امر فرو گذار نکنیم . 

لذا ما بسیجیان شهرستان فردوس به نمایندگی از میلیونها بسیجی دریادل و خداجو ، ضمن محکوم کردن حرکت ننگین آل سعود ملعون، از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان می خواهیم ساکت ننشسته و خشم و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند و چهره این سفاکان خونخوار را به مردم آزادی خواه جهان معرفی کنند .    

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

سازمان بسیج مساجدومحلات استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات