در راستای پاسداشت شهدای عرصه رسانه استان کردستان
افتتاح کانون بسیج رسانه دانشجویی؛سرکشی از پیشکسوتان عرصه رسانه؛برگزاری مجمع استانی بسیج کردستان در آستانه 21 دیماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۵۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا قاسمی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان در گفتگویی اظهار داشت: در آستانه 21 دیماه سالروز شهادت شهید که به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است؛ سازمان بسیج رسانه استان کردستان در سومین سال فعالیت خود جهت گرامیداشت این روز اقدام به برگزاری برنامه هایی در سطح استان می نماید.

وی افزود: در راستای پاسداشت مقام شهدای عرصه رسانه استان کردستان برنامه هایی در طی چند روز اخیر برنامه ریزی شده و انجام می شود.

وی به عناوین مهم این برنامه ها اشاره کرد و گفت: سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه، افتتاح کانون بسیج رسانه دانشجویی کردستان؛ برگزاری مراسم گرامیداشت بسیج رسانه همراه با تقدیر و تجلیل از اصحاب رسانه های استان در تمامی عرصه های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی، برگزاری مجمع استانی بسیج از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد: همچنین فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با هدف نمایش نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی‌بخشی اقشار مختلف مردم برگزار شده است، از دیگر برنامه هایی است که توسط بسیج رسانه استان انجام شده است.

وی در ادامه در سخنانی به وظایف اصحاب رسانه استان بویژه در عرصه جنگ نرم کنونی اشاره کرد و گفت: در حالی که امروز شاهد هجمه فرهنگی دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای هستیم، باید در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها در عرصه مقابله با هجمه فرهنگی موفق عمل کنند.

قاسمی با بیان اینکه در مقابله با این اقدامات نرم،بی سرو صدا و فرهنگی دشمن باید اقدامات ما نیز نرم و فرهنگی باشد، گفت: بالا بردن سواد رسانه ای، بصیرت افزایی و اگاهی بخشی عموم مردم در اولویت قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان اظهار داشت: اصحاب رسانه باید علاوه بر نقش آگاهی بخشی، اطلاع رسانی فرهنگ سازی و هویت بخشی که برعهده دارند، در عرصه جنگ نرم چه در بعد خبری و چه بعد فرهنگی موفق و موثر عمل کنند.

وی با بیان اینکه منابع انسانی به عنوان کارگزاران رسانه ای نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی و انقلابی برعهده دارند، گفت: اصحاب رسانه استان کردستان فارغ از پرونده های بسیجی قریب به 100 درصد آنان بسیجی وار در تحقق آرمان ها و ارزش های اسلام، انقلاب و شهدا عمل می کنند.


ارسال نظرات