مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از ارسال افزون بر 54 اثر به دبیرخانه جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی استان توسط هنرمندان بسیجی استان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۵۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ " مجتبی بیگی " با اعلام این خبر گفت: به منظور شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد و برنامه ریزی برای رشد آنها و نیز گشودن دریچه های جدید تازه در رویکرد سرود و موسیقی و ترانه و ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها،‌ همچنین کمک به فرایند تولیدات هنری، دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی هنرمندان بسیجی استان برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان، افزود: این جشنواره در موضوعات سبک زندگی ایرانی – اسلامی ، بسیج ، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، بسیج در مواجهه با فتنه – 9 دی(سالروز بصیر)، شهید با مفهوم عام یا با اشاره ویژه به شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای و ... ، مقابله با جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و رسانه ای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران و وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه های تكفیری برگزار می گردد .

وی، از ارسال افزون بر 54 اثر به دبیرخانه جشنواره توسط هنرمندان بسیجی استان خبرداد و گفت: از این تعداد اثر در رشته گروه نوازی 9 اثر، در رشته تکنوازی 40 اثر و در رشته سرود 5 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که آین آثار توسط داوران مورد ارزیابی قرارگرفته است.

بیگی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره در اوایل بهمن ماه برنامه ریزی و برگزار خواهد شد. ضمن اینکه آثار گروههای برتر جهت بازبینی و تایید نهایی و شرکت در جشنواره کشوری به سازمان بسیج هنرمندان کشور ارسال شده است.

ارسال نظرات