مراسم تجلیل از نفرات برتر سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه پایوران و نیروهای وظیفه درسپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این مراسم امام جمعه ابهر با بیان حکایتی از سید مهدی بحرالعلوم به نقل از میرزای قمی گفت: میرزای قمی تعریف میکند آوازه سید مهدی بحر العلوم (دریای علوم )را شنیده بودم ، رفتم در نجف نزد سید بحر العلوم و چند سوال از ایشان پرسیدم، دیدم همه سوال هایم را جواب دادند، بعد از صحبت باسید بحر العلوم از منزل به قصد زیارت خارج شدم در راه نسیمی مرا متوجه مسجد سهله کرد، نزدیک در مسجد که به ظاهر بسته بود شدم و داخل مسجد رفتم دیدم یک صدای خوش قرآن می آید و این صدا برای یک شخص عادی نبود رفتم جلو ولرزه به اندامم افتاد دیدم سید بحر العلوم مشغول عبادت است و ایشان به من فرمودند: از وقتی که امام زمان (عج) سر مرا به سینه خود چسباند بعد از آن تمامی علوم را از آن حضرت یاد گرفتم .

حجه الاسلام رحیمی درادامه با اشاره به اهمیت نماز شب و تضرع به درگاه الهی افزود: از جمله راههای رسیدن به خداوند خواندن نماز شب و ارتباط با خدا در سحرگاه می باشد،چرا که اشک و تضرع انسان را بیمه می کند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم آقای یوسف محمودی، مهرداد ایزدی و مصطفی عابدینی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات