به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی، مجموعه تجربیات مدیران گروه‌های جهادی با عنوان «اندوخته‌های مدیریتی» منتشر شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۱۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی، جزوه مجموعه تجربیات مدیران گروه‌های جهادی با عنوان «اندوخته‌های مدیریتی» منتشر شد.

این جزوه که محصول جدید هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی است، با جمع‌آوری تجربیات مسئولین گروه‌های جهادی در عرصه مدیریت و با نگاهی به متون آموزشی و دوره‌های ارائه شده، به طور خلاصه به بیان اصول اولیه، راهکارهای کاربردی و نیز بایدها و نبایدهای مدیریت اردوی جهادی پرداخته است.

در این جزوه پس از بیان کلیات در خصوص تشکیل گروه جهادی، فرایند برگزاری اردو به سه بخش قبل، حین و پس از اردو تقسیم و به نکات مورد نظر، ذیل هر بخش پرداخته شده و به اختصار اشاره‌ای به ساختار گروه‌های جهادی (بخش ستادی و کارگروه های تخصصی) شده است. همچنین در پایان آسیب‌هایی که گروه های جهادی و مناطق محروم را تهدید می کند، بیان شده است.

در تدوین این جزوه تلاش شده است با در نظر داشتن تمامی ابعاد برگزاری اردوی جهادی، جامعیت متن حفظ شده تا زمینه استفاده تمامی گروه‌های جهادی اعم از دانشجویی، طلاب، محلات فراهم شود. لازم به ذکر است در تدوین این جزوه از تجربیات بیش از 30 گروه و فعال جهادی استفاده شده است.

دانلود جزوه اندوخته های مدیریتی
Andokhteh-Modiriat_Page_01-(1).jpg

انتهای پیام/


ارسال نظرات