خبرهای داغ:
اولین جلسه ستاد کنگره شهدای شهرستان بجنورد در محل فرمانداری شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دراین جلسه ابتدا سرهنگ نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به یاد و خاطره شهدا و امام شهداو همچنین عرض تسلیت شهادت ایت الله نمر شیخ نمر و ارزوی سلامتی مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین عرض تبریک به جناب اقای حاجی زاده فرماندار جدید شهرستان بجنورد در ابتدا با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مدظله العالی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اینکه شهدا زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و همچنین از شهدا یاری می جوییم که مارا در این راه مسئولیتی مان مارا یاری کنند . ایشان با اشاره به کنگره شهدای استان که مقارن با سالروز ورود مقام معظم رهبری مدظله العالیاست در مهرماه1395 خبر داد .وی در تشریح وظایف کمیته ها و همچنین برنامه های مختلفی در راستای کنگره شهدای شهرستان به ویژه یادواره ها و برنامه هایی که در سطح شهرستان در راستای روحیه  شهید و شهادت و سبک زندگی که اوج فرهنگ آن شهادت  است که برنامه ریزی شده است خبر داد وبیان نمود امیدواریم به امید خداوند اثرات مثبت و سازنده ای داشته باشد .

ساختار کنگره شهدای استان شکل گرفته است و برای شهرستان ها مشخص شده است و برای شهرستان بجنورد که مرکز استان است باید توجه ویژه ای را داشته یاشیم .

و در ادامه سرهنگ شجاع رئیس ستاد کنگره شهدای استان با گرامی داشت یاد و خاطره 3000 شهید استان و 835 شهید شهرستان بجنورد و همچنین با بیان اینکه ایام ، ایام شهادت شهدای هویزه بخصوص شهید علم الهدی و عزیزان پاسدار و معاصر پاسدار که مظلومانه به شهادت رسیدند که جنگی بود ، جنگ تانک و مردانه ایستادن ، تا اخرین قطره خون ایستادن، دفاع کردن که یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می داریم .

سرهنگ شجاع گفت یاد شهدا همیشه در ذهن ما ساری و جاری است و همچنین با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) شهدا امام زادگان عشق اند . لازم است یاد شهدا را همیشه این فرهنگ و این تفکر در جامعه ما یاد شهید و نام هشید و فرهنگ ایستادگی همان مبارزه و ایستادگی تا پای جان است .که شهدا برای ما برنامه گذاشته اند . و این تفکر برای همه مدیران و مسئولان ما خارج از هر گرایش و جناح که می خواهند باشند و به هر حال شهدا خط قرمز همه جناح های انقلاب هستند .آنجایی که دل ها خدایی است انجایی است که دل ها به سمت شهیدان است . انقلابی که با این شهدا همراه بوده و اینکه این اجلاس قرار است در سال95 اجرا شود . به حمدالله تفکر فرهنگ و ایثار شهادت به اوج می رود . قطع به یقین تا این فرهنگ شهادت را دنبال کنیم شهدا به ما یاد داده اند مقاومت کنیم و ماموریت ها را به نحو احسن انجام دهیم . این همیشه باید در اوج باشد . ما برای نسل های عادی و بعدی از این تفکر فرهنگ غنای فرهنگی داشته باشیم . عمق بخشی و عمق استراتتژیک در حوزه وضعیت نظام در حوزه های سیاسی اقتصادی امنیتی و اجتماعی که این تفکر تفکر رایج است .انجایی که می خواهیم فرهنگ شهادت را در تفکر نسل جدید داشته باشیم که این مجموعه مجموعه ی ایثار فرهنگ و شهادت بوده . ما باید همه اداراتمان گنجینه شهدا داشته باشد که وقتی این باشد تکریم است احترام هست که موجب رضایت ارباب رجوع ما می شود . ما باید فضا ها را اماده کنیم . دنبال طرح های نو بگردیم و در یادواره شهدا اجرا کنیم . کار یادواره شهدا پای دل است و با پای دل بیایید میدان کار . شهدامان دارند با هم پیوند می خورند . شهدای انقلاب شهدای 8سال دفاع مقدس شهدای هسته ای و شهدای مدافعین حرم که شاهد هستیم .

در پایان حاجی زاده فرماندار شهرستان بجنورد با تاکید بر اینکه قدرت ، عزت و سربلندی مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا می دانیم و امروز هرچه که داریم از برکت خون شهیدان است و به قول مقام معظم رهبری مدظله العالی زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . شهدایی که با نثار خون خود نهال انقلاب را بارور کردند .امروز ما هرچه داریم از خون شهیدان است .ان شالله در اینده نزدیک شاهد مراسمات کنگره شهدای شهرستان باشیم . ما برای درک ارزش شهیدان باید راه طولانی بپیماییم . مسلم است خون شهیدان انقلاب را بیمه کرده است .

این ملت ها و آیندگان هستند  که به راه شهیدان اقتدا خواهند کرد . مقام معظم رهبری می فرمایند : بگذارید در فرهنگ این کشور یاد شهیدان زنده بماند . تا امروز هیچ قدرتی نتوانسته است دل مردم ایران را بلرزاند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها