خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر با اشاره به کسب رتبه نخست ملایر در جمع‌آوری زکات گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 298 میلیون ریال زکات توسط کمیته امداد شهرستان ملایر جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۴۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) از تهران، 20 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر با اعتباری بالغ بر 820 میلیون ریال اهدا شد.

وی تصریح کرد: جهیزیه اهدایی از سوی این موسسه در قالب اقلامی نظیر یخچال، جاروبرقی، فرش 12 متری، اجاق خوراک‌پزی، پنکه و... تهیه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر اظهار داشت: ارزش این 20 فقره جهیزیه، 820 میلیون ریال است که با تخفیف 50 درصدی برای مددجویان تحت حمایت توسط کمیته امداد شهرستان ملایر خریداری شده و در اختیار نوعروسان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های خیرین و نهادهای حمایتی در کل کشور در راستای کمک‌رسانی به مددجویان نیازمند، به ویژه مناطق محروم روستایی این شهرستان اعلام کرده است.

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 298 میلیون ریال زکات توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده که 6 میلیارد و 184 میلیون ریال آن زکات واجب بوده و سهم محرومین است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی زکات جمع‌آوری شده صرف امور محرومان و نیازمندان از جمله هزینه‌های درمان، تحصیل، مسکن و جهیزیه شده است.

وی در پایان با تقدیر از مروجین، مبلغین و مودیان زکات عنوان کرد: شهرستان ملایر در جمع‌آوری زکات رتبه نخست استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات