علی اشرف خانلری
درجلسه شورای قشر بسیج عشایر شهرستان قرچک مطرح شد؛
خبرگزاری بسیج: جلسه شورای قشر بسیج عشایر شهرستان قرچک در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۷۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این جلسه بقرائی مسئول بسیج عشایری شهرستان قرچک با اشاره به مقوله های اقتصاد مقاومتی و مباحث علمی و کاربردی شهرستان در کارگروه ها، بر برگزاری ماهانه این کارگروه ها با حضور روسا و مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: رصد و شناسایی آسیب ها و تهدیدات در موضوعات مختلف متناسب با کارگروه ها بویژه قشر عظیم بسیج و بررسی آن در جلسات و ارایه راهکارهای مناسب برای رفع آن از جمله وظایف کارگروه ها خواهد بود.

وی افزود: از وظایف مهم و عمده جلسه شورای قشر بسیج شهرستان تبدیل رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری به راهکارهای عملی برای حل مشکلات و موانع سر راه اقتصاد و فرهنگ و دیگر حوزه های اجتماعی است.

در این جلسه اعضای کارگروه های با ارائه گزارش از عملکردهای خود، نظرات و پیشنهادات را برای هرچه بهتر برگزار کردن جلسات راهبردی ارائه دادند.

 نوع پرور جانشین دبیر شورای قشر در این جلسه گفت: کارگروه ها برای خود افق ذهنی تعریف نمایند و در راستای خارج کردن جامعه از ایستایی و واگرایی و حرکات منفعلانه تلاش کنند.

وی افزود: شاید مشکلات و موانع سر راه کارگروه ها موجب کندی حرکت در رسیدن به آرمانها شود اما باعث نشود ما دچار رکود و سکون شویم.

نوع پرور با اشاره به تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: توقف جایز نیست و باید برای نیل به هدف خویش که خیلی هم متعالی است کوشش شود و در صحنه های تقابل با دشمن با جدیت فعالیت کرد. وی، آسیب شناسی، رفع معایب، تولید ایده و روش و پیشنهاد راهکارها را از عمده وظایف کارگروه ها عنوان کرد.

 

ارسال نظرات