خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

آل سعود منتظر عواقب جنايات خود در شهادت شيخ نمر باشند

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: آل سعود با عمل خود در فاجعه منا و نيز شهادت شيخ نمر باقرالنمر زنگ سقوط و نابودي خود را رقم زد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۶۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در گفتگوي خبري اذعان داشت شهادت شيخ نمر حقيت آشكار سقوط آل سعود است چرا كه مشخص است آل سعود دستپاچه شده و از اسلام و تشيع هراسان است، لذا اقدام به اعدام اين روحاني مبارز راه حق و حقيت و مكتب اهل بيت كرده است.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: اعدام شيخ نمر توسط آل سعود تكرار اعمال گروهك تكفيري داعش است اما مسلمين هيچ موقع ترس و هراسي به خود راه نداده و نخواهند داد و با مشت هاي گره زده نفرت و انزجار خود را به گوش جهانيان مي رسانند و دشمنان بايد بدانند كه خون شیخ نمرها و شهدای راه حق و عدالت هيچ موقع بر زمین نخواهد ماند و حتما به کیفر ستم های خویش گرفتار خواهد شد.

وي با اشاره به آيات و روايات رسيده از معصومين و ائمه اطهار اذعان داشت: ايجاد رعب و وحشت و ترس و در يك كلمه ظلم وستم از جمله گناهانی است که حتما ظالم در این دنیا به کیفر اعمالش گرفتار خواهد شدو تاريخ بارها اين صحنه را نمايش داده چون صدام،حسني مبارك و....و كاملا معلوم است که ظلم آل سعود هم حتما گریبان این رژیم ظالم را خواهد گرفت.

حجت الاسلام رستمي با اشاره به فرمايشات رهبري كه شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او را خطای سیاسی دولت سعودی خواندند،گفت: خداوندمتعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، سیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت .

وي با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‌ می‌ریزد، تأکیدکردند: جهان اسلام و همه‌ی دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند .

اين مقام مسئول ادامه داد: شیخ نمر یک مسلمان انقلابی و متعهد بود که آل سعود وي را فقط به دلیل گفتار حق به اعدام محکوم نمود و احساسات مسلمین جهان را جریحه دار نمود.

به گفته وي، رژیم جدید حاکم بر عربستان سعودی در چند سال اخیر نشان داده که ابائی از بکارگیری تندروانه ترین روش ها و شیوه ها در تداوم حکمرانی خود را ندارد، بگونه ای که امروزاین رژیم به نماد افراطی گری و خشونت در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام رستمي گفت : آلسعود می خواهد با ارتکاب این جنایات موقعیت خویش را تثبیت کند، غافل از اینکه خون پاک و به ناحق ریخته شده شیخ نمر حکومت پوسیده آل سعود را نابود خواهد کرد .

وي در پايان اذعان داشت: تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی راتقویت خواهد کرد و بيرق عدالت و حق بر دستان مسلمين برافراشته مي شود و ان شاءالله در آينده نه چندان دور شاهد سقوط وفروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام خواهيم شد.

ارسال نظرات