فرمانده سپاه خوي در ديدار چهره به چهره باروحانيون اهل تشيع با اشاره به تقويت وحدت و تعامل بين مردم و روحانيون،علما و روحانیت را پاسبان همیشه در صحنه و بیدار دین ودنیا و آخرت مردم دانسته و وضعیت جهان اسلام وتبيين فتنه های ايجاد شده توسط دشمنان را مهمترين وظيفه علما عنوان كرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۶۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، سرهنگ پاسدار محمد باقرعلايي اظهار داشت: علما مي توانند جامعه رو به رکود را به جامعه اي در حال توسعه و پيشرفت تبديل کنند .

وي در ادامه،ماه ربيع را داراي خير و برکت وماهي که نماد وحدت مسلمين است برشمرد وگفت: هفته وحدت سرمايه نظام ورشد و کمال جامعه است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در ادامه ابراز داشت: چهره واقعي اسلام با توجه به تبليغات دشمن، براي همگان نمايان نيست و وظيفه علماء و روحانيون وانديشمندان مسلمان در اين خصوص سنگين است.

حجت الاسلام محمدرستمي پيرامون ولايت نيز گفت: انسان باید در راه ولایت از همه چیز خود بگذرد، اصحاب امام حسین (ع) چطور جان خود را نثار کردند، در زمان پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین (ع) میثمها زبانشان بریده شد، ابوذرها و بلال ها شکنجه شدند و همین الان در زندان های گوانتانامو و ابوغریب و سایر جاها مظلومین عالم به اشد مجازات گرفتار می شوند. ما نیز بایدمانند فاطمه(ع) که در راه ولایت و حمایت از امام مظلوم علی (ع) سینه سپر کرد،پشتیبان ولایت باشیم و اگر همگی مانند زهرای مرضیه تابع ولایت بوده باشیم هیچ مشکلی را فرا روی خود نخواهیم داشت و هر مشکلی که پیش بیاید از آنهایی خواهد بودکه در مسیر ولایت سنگ اندازی می کنند .

امام جمعه شهرستان خوي نيزگفت: روحانيون مربيان و هاديان مردم هستند لذا بايد در تمامي زمينه ها پيشرو باشندو هرزمان و در هر بعد كه لازم شد مردم را آگاه نمايند.

روحانيون نيز در پايان بالبيك به ولي زمان آمادگي خود را اعلام و خاطر نشان كردند: كه در راه ترويج اسلام ودين محمدي(ص)از هيچ تلاشي نمي گذرند.

ارسال نظرات