علی اشرف خانلری
اختلاف ۱۹ ساله اعضا برای نوشتن نام «ری» برسَر دَر شورای شهر
خبرگزاری بسیج: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانونی که سال ۱۳۷۵ تصویب و پس از آن موجب ادغام شورای شهر تهران، ری و تجریش به یک شورای شهر شد، اظهار کرد: در آن زمان مقرر شد شواری شهر تهران، ری و تجریش تجمیع شود ، بنابراین از همان زمان این بحث وجود دارد که عنوان باید یکی باشد یا اینکه سه اسم ذکر شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۵۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

شهر بر اساس قانون محل بحث است و اجماع نظری بین اعضا برای نوشتن نام «ری» بر سردر شورای شهر نیست، گفت: به نظرم وزارت کشور می تواند موضوع را حل کند و اختلاف ایجاد شده را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه اجماع نظری بین اعضا برای نوشتن نام "ری” بر سردر شورای شهر نیست، گفت: طبق قانون این موضوع محل بحث است و اظهار امیدواری کرد نهادهای قانونی بالاتر دخالت کرده و موضوع را حل کنند.

صابری با اشاره به اینکه خودش تا چندی پیش در ذیل نامه های خود نام شهر ری را می نوشته است، اذعان کرد:  اما مدتی است که دیگر اینکار را نمی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه چنین موضوعی موجب اختلاف است زیرا اعضا بویژه آقای چمران، تفسیر دیگری از قانون دارند، خاطرنشان کرد: به نظرم وزارت کشور می تواند موضوع را حل کند و اختلاف ایجاد شده را از بین ببرد.

 

 

ارسال نظرات