خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

شهادت شیخ نمر در راستای اختلاف افکنی بین مسلمانان بود

امام جمعه بوکان گفت: هدف اصلی رژیم آل سعود از به شهادت رساندن شیخ نمر ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۵۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های نماز جمعه بوکان، اقدام دولت آل سعود در اعدام شیخ نمر را بر خلاف قوانین شرع اسلام دانست و اظهار کرد: هدف آل سعود از اعدام شیخ نمر ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمان جهان است.

وی افزود: کارهایی که رژیم آل سعود در کشورش انجام می دهد، خلاف خواسته مردم آن کشور بوده و به وسیله استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی جهت دهی می شود.

ماموستا خلیفه زاده ادامه داد: اعدام شیخ نمر نشانه ضعف مدیریت رژیم آل سعود در تعامل با جهان اسلام و رویدادهایی است که در این کشور به وقوع می پیوندد.

وی اضافه کرد: این فاجعه در امتداد جنایاتی است که این رژیم در به آشوب کشیدن منطقه، حمایت از ترور و خشونت و ایجاد تفرقه میان مسلمانان انجام می دهد.

امام جمعه بوکان افزود: شهادت مظلومانه شیخ نمر در حالی صورت گرفته که سکوت مجامع مدعی حقوق بشر در برابر این عمل ددمنشانه آل سعود ادامه دارد.

ماموستا خلیفه زاده گفت: دولت عربستان با این اقدام غیر انسانی و غیر اسلامی، وجهه خود را در بین کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی بیش از پیش مخدوش کرد.

وی اضافه کرد: واکنش ها در پی شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر در سطح منطقه و جهان همچنان ادامه دارد و عربستان با این اقدام، خشم حکومت ها و مردم منطقه و جهان را برانگیخته است.

ارسال نظرات