خبرگزاری بسیج: اولین جلسه کارگروه محیط زیست با هدف بهبود کیفیت و کمیت اوضاع زیست محیطی شهر کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۴۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک،" داریوش خطیر"، دبیر کارگروه محیط زیست هدف از تشکیل این کارگروه را شناسایی مشکلات و معضلات زیست محیطی شهر و استفاده از راهکارها و پیشنهادات افراد صاحبنظر برای رفع معضلات برشمرد و گفت: اکنون مدیریت شهرهای جهان با اولویت توسعه پایدار به اجرا درمی آید به همین منظور علاوه بر رصد معضلات زیست محیطی در این کارگروه به دنبال یافتن راهکارهای کاربردی جهت ارتقای توسعه پایدار در شهر کهریزک هستیم.

مسئول خدمات شهری و فضای سبز شهرداری کهریزک در ادامه افزود: شهر کهریزک به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی خاصی که دارد، همچنین همجواری با مناطق صنعتی و مرکز بازیافت آرادکوه و... همواره با مشکلات زیست محیطی متعددی دست و پنجه نرم می کند که  بسیاری از این مشکلات از سوی کلان شهر تهران به این شهر تحمیل شده است بنابراین با دعوت از جمعی از افراد متخصص و موثر در امور زیست محیطی شهر برآن شده ایم با برگزاری جلسات هم اندیشی در قالب کارگروه زیست محیطی، راهکارهای مناسبی را برای رفع و کاهش مشکلات زیست محیطی و ارتقای کیفیت آن درسطح  به دست آوریم.

بر اساس مصوبات جلسه، مقرر شد کارگروه محیط زیست هر ماه برگزار و پیشنهادات و مصوبات جلسه در راستای بهینه سازی محیط زیست شهر در دستور کار مدیریت شهری کهریزک قرار بگیرد.

ارسال نظرات