خبرهای داغ:
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در باغملک از آغاز این فستیوال با محورهای گوناگون در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۳۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به  گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،رضا شیخی صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی جشنواره فیلم «عمار» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت چهار ساله جشنواره عمار در این شهرستان، اظهار کرد: از جمله اهداف مهم این جشنواره می‌توان به وجود آوردن گفتمان‌های انقلابی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب و استفاده صحیح از ظرفیت‌های موجود اشاره کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره در باغ‌ملک همچون سایر مناطق کشور به‌صورت مردمی و خودجوش برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در باغ‌ملک تصریح کرد: جنگ نرم، مقاومت اسلامی، سبک زندگی اسلامی، بیداری اسلامی جز موضوعاتی است که در این جشنواره به‌صورت داستانی، مستند و کارهای دیگر ارائه خواهد شد.

شیخی با اشاره به برگزاری نمادین مراسم «شهید مجتبی زکوی‌زاده» در این جشنواره، عنوان کرد: مخاطبان فیلم‌های جشنواره عمار عموم مردم هستند، زیرا فیلم‌ها واقعیت‌های جامعه در تمام سنین را نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فیلم‌های جشنواره عمار در اماکن مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و... به‌نمایش درآمد، تصریح کرد: اکران این فیلم‌ها در سطح شهرستان به‌صورت پیوسته است و علاقمندان در صورت تمایل برای دیدن فیلم در محل مورد نظر خود این موضوع را درخواست کرده تا فیلم بنابر این درخواست به‌نمایش گذاشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها