خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: تجلیل از ایثارگران بزرگداشت فداکاری و ایثار است و این امر باید فریضه‌ای عینی و همیشگی باشد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۰۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در مراسمی با حضور امام‌جمعه نهاوند و مسئول امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان که در سالن همایش بیمارستان علیمرادیان برگزار شد از حدود 90 نفر از ایثارگران شاغل و بازنشسته شبکه بهداشت نهاوند تقدیر شد.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: تجلیل از ایثارگران بزرگداشت فداکاری و ایثار است و این امر باید فریضه‌ای عینی و همیشگی باشد.

حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز هرچه داریم به برکت وجود شهدای گران‌قدر و رزمندگان دلاوری است که با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای ما به وجود آوردند و ما نیز باید راه آن‌ها را باقدرت ادامه دهیم.

وی گفت: تجلیل از ایثارگران یک حرکت فرهنگی بسیار خوب و اثر گذار است که امیدوارم همه دستگاه ها به این امر توجه داشته باشند چون این مراسمات باعث الگوسازی می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در این مراسم گفت: فداکاری و گذشت رزمندگان با هیچ‌چیز قابل قیاس نیست و بر ما واجب است که از این‌همه ایثارگری آن‌ها تقدیر کنیم.

امیری اظهار کرد: همان‌گونه که این عزیزان در طول 8 سال دفاع مقدس فداکارانه ایثارگری کردند اینک نیز در لباس خدمت و در جهت ارتقا سلامت جامعه به کمک مردم آمده‌اند.

وی بیان داشت: در سطح شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات خوبی انجام گرفته است که به همت همه عزیزان بوده است و در آینده نیز اثرات این اقدامات را مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات