رضا گل محمدی با بیان این که بسیج یک نماد، یک تفکر و یک آرمان است، تنها راه رهایی از مشکلات فعلی کشور را توسل به آرمان های بسیج دانست.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۷۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با قدردانی از زحمات سرهنگ شاه آبادی رئیس اسبق بسیج ورزشکاران گفت: فلسفه ی این تودیع و معارفه ها، یاد آوری این مسئله به همه ی ما می باشد که هر آمدنی رفتنی دارد و هیچ جایگاهی ابدی و ماندنی نیست.

وی ادامه داد: انصافا در طول این سالیان بسیج ورزشکاران اقدام خوبی در جهت کمک به توسعه و پیشرفت ورزش استان داشته و من نیز به عنوان یک بسیجی افتخار می کنم که سال ها پیش به عنوان اولین مسئول تربیت بدنی سپاه کرج انجام وظیفه کرده ام.

گل محمدی وی با تاکید بر این که بسیج یک تفکر، نماد، آرمان است، اظهار کرد: بسیج سازمانی مردمی و فرا جناحی و این ظلم بزرگی در حق این نهاد مقدس است که بخواهیم ان را وابسته به یک جناح یا گروه خاصی بدانیم.

وی افزود: هر کس که در این کشور خالصانه و صادقانه در راه رضای خدا و خدمت به مردم تلاش می کند بسیجی است و همه ی ما باید بسیجی باشیم.

وی با بیان این که تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور توسل به تفکر بسیج است، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه ی کشور در زمان کنونی، تنها راه رهایی از این مشکلات توسل و عمل به تفکر و آرمان بسیج است که بر مبنای آن همه برای سعادت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم از خود گذشتگی و صداقت را سرلوحه ی کار خود قرار خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به نقش بسیج برای کمک و فرهنگ سازی در بین جوانان و ورزشکاران گفت: بسیج ورزشکاران می تواند به عنوان یک نهاد موثر در زمینه رشد و توسعه ی مادی و معنوی ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بعد اخلاقی و فرهنگی نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: هر کاری از دستمان بر بیاید برای پر رنگ تر شدن نقش بسیج ورزشکارن در مسائل مربوط به ورزش و جوانان انجام خواهیم داد و تمامی همکاران ما در اداره کل و ادارت شهرستان ها مانند گذشته با این نهاد تعامل و همکاری خواهند داشت .
 
 




ارسال نظرات