فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: صدا و فریاد فرزندان پیامبر اسلام(ص)، اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۳۸۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی استکبار کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: حرکت هوشمندانه مردم ایران در انتخابات آتی قطعا زهره چشمی از دشمن خواهند گرفت و نقشه‌های آنها را به درستی خنثی خواهد کرد.

صفری با تاکید بر مردم  در این انتخابات سربازانی بابصیرت و هوشمند، دشمن‌شناس و جسور برای مقام معظم رهبری انتخاب خواهند کرد، عنوان کرد: مردم باید نسبت به مسائل کشور و منطقه دقت، آگاهی و هوشیاری کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط نشان می‌دهد مشرکان و دشمنان اسلام به دست خودشان نابود خواهند شد، بیان کرد: با حرکت کوبنده و رو به جلو انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هراسی تمام‌نشدنی در دشمنان بوجود آمده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی نمی‌دانستند صدا و فریاد حرکت نهضت انقلاب اسلامی و خون شهدا در منطقه دورافتاده‌ای مثل نیجریه برسد، افزود: صدا و فریاد فرزندان پیامبر اسلام(ص)، اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.

صفری با اشاره به اینکه دشمنان چند میلیون مسلمان را می‌توانند بکشند تا به خواسته‌هایشان برسند، تصریح کرد: در آینده نزدیک جهان اسلام و شیعه دنیا را با قدرت فتح خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه آل‌سعود برده و عبد ذلیل رژیم صهیونیستی است، گفت: شهادت شیخ نمر سقوط آل‌سعود را سرعت خواهد بخشید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها