امام جمعه موقت بردسکن با محکوم کردن جنایات اخیر آل سعود گفت: مواظب باشیم آنها که تفکر و اندیشۀ غربی دارند به مجلس و خبرگان ما راه پیدا نکنند چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اینگونه افراد مانند موریانه پایه های حکومت را می‌خورند.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محرم مصوری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهادت علامه بزرگوار شیخ نمر را به جامعۀ مسلمین تسلیت گفت.

وی ادامه داد: سران بعضی کشورهای عالم که ادعای حقوق بشر می کنند اما به جای عمل که می رسد کم می آورند مانند همین عربستان که فقط  ادعای اسلام می کند.

حجت الاسلام مصوری بیان داشت: گروه داعش که ادعای حکومت اسلامی دارد اما حکومت اسلامی مانند خوارج که امیرالمؤمنین(ع) را به شهادت رساندند و ادعای حکومت اسلامی داشتند.

وی ابراز کرد: امروز معلوم شد که این ادعاهای اسلام ناب محمدی(ص) نیست بلکه دنبال اسلام آمریکایی و  نوکر آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند.

خطیب نماز جمعه بردسکن اذعان کرد: اینها باید از صدام درس عبرت بگیرند که هشت سال جنگیدند که به اسلام ناب محمدی(ص) ضربه بزنند و بر ایران اسلامی تسلط پیدا کننند ولی این آرزو را به گور بردند و خواهند برد.

وی با بیان اینکه وقتی دولت آمریکا دید که صدام یک مهره ای است سوخته شده، خود آنها آن را از رده خارج کردند؛ اظهار کرد: حکومت وهابی آل سعود مروج اسلام آمریکایی است مگر جامعۀ مسلمانان فاجعۀ منا را فراموش کردند؟!

امام جمعه موقت بردسکن تصریح کرد: آیا مردم حملاتی که به سوی اسلام در حال تلاش هستند می توانند فراموش کنند؟! چهرۀ درونی آل سعود را مردم شناختند، مسلمین شناختند، امروز مردم این چهره را شناخته اند، اینها چهرۀ انگلیس و آمریکا هستند.

وی خاطر نشان کرد: اینها نقشه های آنها را اجرا می کنند و به نفع آنها کار می کنند و کشتن هر یک از مسلمین به نفع آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام مصوری بیان کرد: قرآن کریم همۀ مسلمانان را به اتحاد سفارش می کند و بر این امر تأکید دارد، در جامعۀ اسلامی معنی ندارد کسی را بی گناه و زنده زنده سر از تنش جدا کنند، اینها برای اسلام ننگ است.

وی ابراز داشت: ترور و کشتن دانشمندان نشانۀ کم آوردن آنها است، کشتن شیخ نمر همراه ۴۶ نفر دیگر و ندادن جنازه های آنها به خانواده هایشان در واقع دست اسرائیل است که از آستین آل سعود بیرون آمده است.

خطیب نماز جمعه بردسکن عنوان کرد: خون مسلمین و مظلومین است که بیداری اسلامی به دنبال دارد که به فرمودۀ امام خمینی(ع): بکشید ما را ملت بیدارتر می شود، مسلمین این جنایات را فراموش نمی کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات نعمت بزرگی است که باعث می شود مردم وسط میدان بمانند، همۀ مردم و دیگران کمک کنند برای هر چه بهتر انجام شدن انتخابات.

امام جمعه موقت بردسکن تصریح کرد: وظیفۀ ما این است که بهترین ها را انتخاب کنیم، با شکستن پای دیگران ما نمی توانیم بهتر راه برویم با توطئه کردن برای دیگران کار ما پیش نمی رود، اینها حق الناس است باید در آخرت پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: به فرمودۀ امام جعفر صادق(ع) بدترین انسانها کسانی هستند که آخرت را فدای دنیا کنند، بدتر از اینها کسانی هستند که آخرت خود را بخاطر دیگران فدای دنیا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصوری بیان کرد: یکی از ارکان حکومت اسلامی مردم هستند مبادا به دست خود ما نفوذی ها به حکومت اسلامی ما نفوذ کنند.

 وی تأکید کرد: مواظب باشیم آنها که تفکر غرب و اندیشۀ غربی دارند به مجلس و خبرگان ما راه پیدا نکنند، به تعبیر مقام معظم رهبری مانند موریانه پایه های حکومت را می خورند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: انشاءالله انسانهای اصلح به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهند رفت و آمریکا را که چشم طمع به انتخابات دوخته زیر پا می گذاریم، همچنان که تا کنون زیر پا گذاشته ایم.

 در پایان نمازگزاران شهرستان بردسکن همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی و دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن، بار دیگر جنایات اخیر آل سعود را محکوم کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها