فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سامان از اهدای تندیس کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری به خانواده‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۵۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز در دیدار با خانواده شهیدان شهرستان سامان تندیس کنگره شهدای استان به خانواده‌های شهیدان بیژن و اردشیر کبیری، داریوش اکبری، نادر نادری و غلامرضا تراکمه اهداء شـد.

وی تصریح کرذ: هم‌زمان با سالروز شهادت شهدای هویزه، شهید علم الهدی و یاران باوفایش و در راستای برنامه‌های کنگره ملی سرداران شهید استان از خانواده شهدای شهرستان سامان دیدار کردند و تندیس کنگره شهدای استان را تقدیم و از این خانواده‌های والامقام تجلیل نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سامان با تسلیت و تهنیت شهادت آیت الله شیخ النمر در بیان مقام و جایگاه رفیع و معنوی خانواده‌های معظم شهدا پرداخت و افزود: امروز كسی نيست كه نداند شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها چه حق بزرگی، بر دوش انسان‌های آزاده دارند و كسی كه اين حق را نمی‌شناسند ناآگاه يا دشمن است.

رحیمی خاطرنشان کرد : شهدا از اين دنيا به چشم ظاهر رفتند تا ما مرز بين ماندن و نماندن، بودن و نبودن، عزت و ذلت را با چشم باطن ببینیم.

وی اظهار کرد: آنان این درس‌ها را در مکتب سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خوب فرا گرفته بودند و این شهدا، بودند تا روح الله زمان، تنها نماند و رفتند تا اسلام و ارزش‌های آن بماند و خدا هم آنان را هميشه زنده خواند و چه زيبا شهدا مانده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان سامان با اشاره به شهادت عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر گفت: فرهنگ شهادت و ایثار منتج اخلاص و از خود گذشتگی پارسانیان حق‌جویی است که همچون شهید مجاهد آیت الله شیخ نمر، با نثار خون پاک خویش بیداری اسلامی را به ملت‌های جهان ارمغان دادند و امروز نیز امید می‌رود تمام ملت‌های آزاده دنیا با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران که بر مبنای تفکرات صحیح و ناب اسلام ناب محمدی (صلى الله عليه وسلم) در راه رستگاری و رهایی از استبداد و استعمار ، تقدیر ظالمانه‌ی سفاهان ملحد و متجاوز استکبار را به محو و نابودی مبدل و تغییر دهند.


ارسال نظرات