فرمانده حوزه شهید باهنر جبالبارز جیرفت:

وظیفه ما حفظ و نگهداری دست آوردهای نظام است

فرمانده حوزه شهید باهنر جبالباز جیرفت: اگر امروز امام خامنه ای می فرمایند " اگرغلطی از اسرائیل سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکند "به مدد تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۴۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: ایوب کمالی فرمانده حوزه شهید باهنر جبالبارز شهرستان جیرفت استان کرمان بعد از راهپیمایی بمناسبت  شهادت شیخ نمر در مصلی نماز جمعه جبالبارز گفت: اگر امروز امام خامنه ای می فرمایند "اگر غلطی از اسراییل سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاکیکسان می کند" به مدد تفکر بسیجی است.

وس ادامه داد: از آنجا ک امام جمعه محترم شهر در زمینه شهادت شیخ  نمر صحبت نمودند بنده اجاز می خواهم مطالب دیگری را مطرح نمایم

کمالی ضمن تشکر از حضور بسیجیان و آحاد مردم در راهپیمایی  به فلسفه تشکیل بسیج و اهداف بسیج به فرمان بنیانگدار انقلاب اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: حضرت امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفط نظام از دست اندازی استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی میهن عزیزمان این معجزه بزرگ قرن را یعنی بسیج ،پایه گذاری کردند.

وی افزود: امام فرمود "اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه بایدمنتظر حادثه باشیم"

وی همچنین ادامه داد: اگر درطول دوران هشت سال جنگ تحمیلی مقابل کل استکبار با دست خالی ایستادیم حتی یک وجب خاک ندادیم به مدد تفکر بسیجی است. اگر امروز گروهکهای تروریستی امثال داعش به امن ترین کشورهای اروپایی نفوذ می کنند و عملیلت تروریستی انجام می دهند ام جرات نمی کنند نگاه چپ به جمهوری اسلامی بیاندازند باز مدد تفکر بسیجی است.

فرمانده حوزه شهید باهنر افزود: چنین تفکری که دنیا را به لرزه انداخته آن وقت یک عده نئو لیبرال مسلمان که خودشان هم ازعان دارند در صددند که خط امام و رهبری را تحریف و خط آمریکا را در جمهوری اسلامی تجدید کنند. 

کمالی گفت : ما با یک جریانی که ابزار دست نئولیبرالها هستند روبرو هستیم که خطرشان نباید نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد که نمونه یکچنین جریانی در شهر جیرفت که یک فرد مسئول به خانواده شهداء توهین میکند و تعدادی از رسانه هایی که تریبون دشمن هستند هم به پشتیبانی از ایشان به نماینده ولی فقیه در شهرستان جیرفت توهین می کنند.

وی علت اتفاقات این چنینی را سکوت مردم دانست و افزودند که اگر اذنی باشد چنین افراد و جریانهایی به راحتی قابل حذف از صفحه تاریخند.

فرمانده حوزه شهید باهنر جبالبارز همچنین به تاریخ انبیا اشاره کرد و گفت هیچ کدام از 124 هزارپیغمبر و چهارده معصوم شرایطی مثل شرایطی که امروز نصیب ما و دو عبد صالحش امامخمینی (ره) و امام خامنه ای شده است را نداشته اند تا اقامه عدل کنند.

وی افزود: که وظیفه ما حفظ و نگهداری دست آوردهای نظام است که به طرق مختلف امکان پذیر است که یکی از ان راه ها حضور در اجتماعات ونمازهای جمعه و جماعات دانست.

کمالی خطاب به مردم و بسیجیان گفت: که نسبت به مسائل کشور بیخیال نباشیم که خدای ناکرده در زمره بیخیالان امت قرار بگیریم.

 انتهای پیام/ت

ارسال نظرات