فرمانده ناحیه امیدیه: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا مقتدرتر از گذشته در عرصه ملی و بین المللی می درخشد و هرگونه تصمیم گیری هاو تصمیم سازی ها در منطقه بدون حضور ایران محقق نمی شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۳۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره شهدای والامقام پایگاه شهید علی هاشمی روستای دونه شهرستان امیدیه استان خوزستان با همکاری خانواده های معظم شهدا با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان، خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد .
فرهاد بابلی فرمانده ناحیه امیدیه شهدای جمهوری اسلامی ایران را الهام گرفته از نهضت امام حسین (ع)دانست وگفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس تربیت یافته واقعی مکتب امام حسین (ع)بودند که برای دفاع از حقانیت دین و اسلام از جان خود گذشتند و جاودانه شدند .
وی شهدای ایران اسلامی را شهدای عزتمند و سرافراز خواند و افزود: امروز در حقیقت نام و یاد شهدا در تارک هستی به خوبی می درخشد و ما به این شهدا که مایه عزت، سرافرازی و صلابت نظام هستند افتخار می کنیم .
وی اظهار کرد: شهدا برای احقاق دین خدا و دفاع از مظلومیت و حقانیت دین واسلام اجازه ندادند دشمن به اهداف و خواسته های شوم خود برسد و امروز ما هر چه داریم به برکت این شهداست که به ما آبرو و عظمت بخشیدند .
فرهاد بابلی در ادامه سخنان خود بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا مقتدرتر از گذشته در عرصه ملی و بین المللی می درخشد و هرگونه تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در منطقه بدون حضور ایران محقق نمی شود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه افزود: ملت های آزاده دنیا با الهام از انقلاب اسلامی به مبارزه علیه سران جائر وستمگر بپا خواسته اند و یکی پس از دیگری در حال ساقط شدن هستند .
فرمانده ناحیه امیدیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا در جهان به خوبی صادر شده و در حقیقت به الگویی برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده است .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات