خبرهای داغ:
مراسم چهلمین روز شهید فاجعه منا مجید یونسیان و سه شهید مدافع حرم و رهبر شیعیان عربستان نمر باقر النمر با حضور مردم شهید پرور شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۲۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم چهلمین روز شهادت مجید یونسیان از شهدای فاجعه منا و شهیدان مدافع حرم علی اصحابی، سیدمحمدحسین میردوستی و حسین تابسته و رهبر شیعیان عربستان باقر النمر با حضور گسترده مردم شهید پرور شهرستان شاهرود و مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم روحانی و معنوی مداحان اهل بیت(ع) در رثای شهدای فاجعه منا و مدافع حرم و شهید باقر النمر به مرثیه خوانی و عزاداری پرداخته و کلیپی هم در رابطه با شهید مجید یونسیان و شهدای مدافع حرم در این مراسم پخش شد.

خاطر نشان می شود شهید مجید یونسیان در فاجعه تاسف بار منا در حالی که به همراه پدر جانباز رزمنده خود هادی یونسیان برای کمک به او رفته بود جان باخت و بپیکر مطهرش بعد از قریب به دو ماه شناسایی و به میهن بازگشت و در گلزار شهدای شاهرود در کنار عمومی شهیدش مجید یونسیان آرام گرفت و همانطور که همیشه می خواست با شهدا محشور و ادامه دهنده راه آنان باشد خدا این دعا را قبول کرد و نزد شهدا جایش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها