راهپیمایی مسلحانه بسیجیان حوزه یک شهری شهید حمید باکری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء برپا شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۲۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: راهپیمایی مسلحانه بسیجیان حوزه یک شهری شهید حمید باکری شهرستان ارومیه استان آذربایجان شرقی با محوریت فرماندهی محترم حوزه یک و فرماندهی محترم گردان واکنش سریع بیت المقدس برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدي مهدوي نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان ضمن محکوم کردن جنایت‌های آل سعود در اعدام شیخ نمر و گراميداشت اربعين شهداي نارداران گفت: خداوند متعال وجود پيامبران و امامان معصوم را به عنوان شجره طيبه در آيات قران معرفي كرده است شجره طيبه اي كه ايستادند و با نثار جان از دين شريعت خود دفاع كردند.

وي تصريح كرد: امروزه بنا به فرمايش مقام معظم رهبري دشمنان از حاكميت اسلام اصيل و واقعي نگران هستند و به دليل همين نگراني نيز روز به روز بر نقشه ها و توطئه هاي خود عليه مسلمانان جهان مي افزايند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با تاكيد بر اينكه دشمنان اسلام و كشورهاي مرتجع غربي از حاكميت اسلام ناب هراس دارند، افزود: با اين وجود ايران اسلامي امروزه چه دشمنان بخواهند و يا نخواهند به عنوان يكي از 4 كشور قدرتمند و تاثيرگذار در جهان مطرح است.
وي گفت: آمريكا و نظام سلطه امروز تمام توان خود را در خاورميانه به كار گرفته و جنگ هاي نيابتي در كشورهاي اسلامي به راه انداخته است اما جمهوري اسلامي ايران با تمام توان در برابر اسلام ها و حاكميت هاي بدلي ايستاده است.

 

مهدوی كشور ايران را نماد مقاومت در برابر استكبار جهاني و رژيم اشغال گر قدس عنوان كرد و افزود: ايران اسلامي با حمايت از مردم غزه، لبنان، سوريه و عراق قدرتمندترين قدرت در برابر صهيونيسم هاي جهاني است.
وي گفت: امروزه از مرزهاي شمال آفريقا گرفته تا خليج عدن از قدرت نظامي اسلام مملو است.
مهدوی با اشاره به حضور باشكوه مردم در اين تجمع اظهار كرد: مردم انقلابي و هميشه در صحنه اروميه امروز به نمايندگي از مردم ديگر شهرهاي آذربایجان غربی آمده  و در اين تجمع عظيم شركت كرده اند تا به دشمنان بين المللي و منطقه اي بگويند اگر امروز رهبر معظم انقلاب اجازه دهد نخواهيم گذاشت آثاري از رژيم صهيونيستي و كشورهاي مرتجع در زمين باقي بماند.

وي تصريح كرد: اين تجمع براي مسئولان كشور نيز اين پيام را دارد كه فرمايشات امام (ره) و مقام معظم رهبري را در رابطه با دشمني و شيطنت دشمنان ايران و اذناب آنها را فراموش نكرده و بحث تقابل با ايران را نيز به بحث سازش تبديل نسازند، مسئولان با حمايت اين مردم در برابر رژيم صهيونيستي و استكبار با ايستند و منفعلانه برخورد نكنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بيان اينكه صاحب انقلاب همين مردم و ملت ايران هستند افزود: امروزه بايد دشمن را شناخت و در برابر آن ايستادگي كرد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات