کوثری در گفتگو با بسیج:

دولت باید محکمتر از مکاتبات ظریف اقدام کند

رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت: دولت موظف است خیلی محکمتر از نامه ای که وزارت خارجه به دبير کل سازمان ملل داده اقدام کند تا عربستان احساس نکند که ما در قبال این اقدام آنها کوتاه می آییم.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۷۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در پی حمله هوایی عربستان سعودی به سفارت ایران در یمن اظهار داشت: این مسئله نشان دهنده خباثت مسئولین رژیم عربستان است و اینکه او مبنای حقوق شهروندی و بین المللی را رعایت نمی کند.

کوثری با بیان اینکه ما به چیزی کمتر از سقوط رژیم عربستان فکر نمی کنیم تاکید کرد: آل سعود بداند که با این اقدامات غیرمنطقی خود، زمان سقوط خود را نزدیکتر می کند و موجب می شود رژیم او که عامل استکبار و صهیونیست بوده، در تنگنایی قرار بگیرد که ازاین به بعد وضعیت او بدتر شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به جنایت‌های مختلف عربستان سعودی علیه ایران و همینطور حمله به سفارت ایران در یمن تصریح کرد: عربستان یک عروسک خیمه شب بازی بیش نیست و خود آل سعود همچین عرضه و جسارتی ندارند که بخواهد به سفارت ایران حمله کند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: ما نیز از راه قانونی پیگیری می کنیم و دولت هم موظف است خیلی محکمتر از نامه ای که وزارت خارجه به دبير کل سازمان ملل داده اقدام کند تا عربستان احساس نکند که ما در قبال این اقدام آنها کوتاه می آییم.
ارسال نظرات