مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت اسلامی گفت: شهادت شیخ نمر سبب بیداری جهان اسلام و انسانیت خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۵۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حمید رضا غریب رضا در مراسم بزرگداشت شهادت شیخ نمر باقر النمر که درمحل حسینیه عطارهای سبزوار برگزار شد با بیان اینکه شیخ نمر خود از عاقبت اقدامات انقلابی خویش آگاه بود، اظهار داشت: ایشان معتقد بود که تنها خون شهید است که می‌تواند رگ های خشک شده جامعه عربستان به جریان افتد و این جامعه را بیدار کند.

وی با اشاره به حرکت نابخردانه رژیم آل سعود در شهادت شیخ نمر تصریح کرد: این رژیم در دو راهی آزادی و اعدام این عالم درمانده شده بود و می دانست که وی با آزادی به راه خود ادامه خواهد و داد و از ترس ادامه حرکت انقلاب دست به این عمل نابخردانه زد.

حجت الاسلام غریب رضا با بیان اینکه شهادت شیخ نمر نیز سبب بیداری جامعه مسلمین خواهد شد تاکید کرد: خشم جامعه اسلامی از این حرکت خود نشان از عبث بودن کار رژیم آل سعود است زیرا خون شهید است که قیام ها را علیه ظلم برپا خواهد کرد.

مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت با اشاره به ادبیات فصیح و بلیغ این شهید ادامه داد: بازنمایی عاشورای امروز با استفاده از ادبیات فصیح و شناساندن شمر زمان رمز موفقیت این عالم مجاهد بود که توانست تکلیف جامعه را برای مبارزه با ظلم مشخص کند و راه را برای ما روشن کرد.

وی به احساس خطری که رژیم آل سعود از شکل گیری جبهه کربلایی با بیانات و اقدامات شیخ نمر کرده بود، اشاره کرد و افزود: شکل گیری این جبهه تاوان سختی را برای این رژیم خواهد داشت و آمادگی شهادت را برای جامعه ایجاد خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها