خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان گفت: اقدامات آل سعود نشان از نابودی این حکومت دارد چرا که پیامبر(ص) فرمودند عقوبتی از عقوبت ظلم سریعتر نیست و بزودی آتشی که آل سعود در منطقه به پا کرده دامن آنها را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۱۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

حجت السلام والمسلمین خواجوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: حکومت مستبد عربستان با به شهادت رساندن آیت الله نمر برگی دیگر بر تاریخ ننگین و تاریک خود رقم زد و کتاب جنایاتش را پر برگ تر کرد.

وی عنوان کرد: این جنایت حکام عربستان به همه دنیا ثابت کرد که آنچه بر حکومت آل سعود حاکم است توحش و استبداد است نه منطق و عقل و درایت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه درمیان افزود: این روزها که آوای اعتراض مسلمین جهان از هر گوشه و کناری شنیده می شود آل سعود با قطع ارتباط با ایران سعی کرد تا فراری رو به جلو داشته باشد و بر اقدامات ضد دینی و و ضد عقلی خود سر پوش بگذارد.

وی تاکید کرد: ما همه اقدامات عربستان و کشورهای بی اختیار حمایت کننده اش چون سودان، جیبوتی، امارات و قطر را محکوم می کنیم و به همه آنها اعلام می کنیم که چشم مسلمین باز است و به خوبی اقدامات آنها را که در راستای تامین اهداف شیاطین عالم است رصد می کند.

خواجوی به حمایت تلویحی سازمان ملل که در اقدامی عجیب بجای محکوم کردن عربستان، ایران را محکوم می کند اشاره و عنوان کرد: بر هر مسلمان بصیری پوشیده نیست که نقش سازمان ملل در حمایت از حقوق بشر، تروریست ها را حمایت می کند و از اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران ابراز نگرانی می کند اما تجاوز عربستان در کشور های منطقه و کشتن حجاج و شهادت منتقدین عربستان از جمله آیت الله نمر را نمی بیند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که اقدامات آل سعود نشان از نابودی این حکومت دارد چرا که پیامبر(ص) فرمودند عقوبتی از عقوبت ظلم سریعتر نیست و ان شاالله بزودی آتشی که آل سعود در منطقه به پا کرده دامن آنها را خواهد گرفت و در آتش قهر الهی خواهد سوخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها