خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروه‌های تروریستی داعش آنچنان وحشتی در جهان ایجاد کرده اند که ارتش های هیچ کشور جرأت ندارند به صورت زمینی همراه با نیروهای مقاومت سوریه و عراق وارد نبرد با داعش شوند.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۶۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار عبدالله عراقی در مراسم چهلمین روز بزرگداشت شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: در این انتخابات هر فردی مختار است بعد از بررسی‌های لازم به هر کسی که مورد نظر اوست رأی بدهد.

وی افزود: ما در این انتخابات باید کاری کنیم که خط ولایت فقیه، شهدا و ارزش‌های اسلامی حفظ شود که برای تحقق این مهم باید همه ملت دست به دست هم بدهند تا با حفظ وحدت و یکپارچگی بتوانیم انتخابات بی‌نظیری را در سال جاری رقم بزنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مؤمنانی که با خداوند عهد و پیمان بستند که در راهش ثابت‌قدم بمانند و ماندند به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اظهار کرد: گروهی هم که ماندند با ادامه دادن راه شهدا می‌توانند در انتظار شهادت باشند.

عراقی با اشاره به اینکه وقتی 8 سال دفاع مقدس تمام شد همه فکر کردند که در شهادت بسته شده ولی این در دوباره باز شده است، گفت: گروهی از خوبان که از کاروان شهادت جا مانده بودند با ملحق شدن به این کاروان و بستن پیمان صادقانه با خداوند به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه خوشا به حال آنان که پشت کاروان یاد شده حرکت می‌کنند، یادآور شد: البته برخی از افراد جامعه نیز از این کاروان جدا می‌شوند ولی دوباره به عنایت شهدا برمی‌‌گردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه بایستی پشتیبان ولایت فقیه بود و در مسیر الهی و حفظ ارزش‌های اسلامی گام برداریم، بیان کرد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا انقلاب اسلامی از هر گزند دشمن بیمه باشد.

عراقی با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی داعش آنچنان وحشتی در ارتش جهان انداختند که هیچ‌یک جرأت ندارند به صورت زمینی با این گروه‌ها مبارزه کنند، گفت: ارتش کشورهای جهان فقط می‌گویند حاضریم فقط به صورت هوایی با داعش نبرد کنیم.

وی ادامه داد: ولی رزمندگان ایرانی که ترکیبی از نسل جدید و قدیم هستند در کنار نیروهای مقاومت داخلی سوریه و عراق آنچنان مردانه و با روحیه ایثارگری، فداکاری و شهادت با داعش مقابله می کنند که در نوع خودش بی‌نظیر است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروهای جوان نسل امروز در کنار رزمندگان دفاع مقدس به نحوی در کنار هم قرار گرفتند که تکمیل‌کننده یکدیگرند، خاطرنشان کرد:‌ این نیروها به نحو شایسته‌ای جنگ با گروه‌های داعش را مدیریت می‌کنند که ما شرمنده آنها می‌شویم.

عراقی یادآور شد: نه تنها نیروهای مؤمن و بسیجی ایران بلکه نیروهای انقلابی و مومن از کشورهای اروپایی با هزینه‌های خودشان به سوریه می‌آیند تا با گروه‌های تروریستی داعش بجنگند.

وی افزود: این علاقه‌مندی شیعیان در نقاط جهان در نبرد با داعش نشان‌دهنده عشق آنها به حرم اهل بیت (ع) است که هرگز نمی‌گذارند خدشه‌ای به این اماکن مقدس وارد شود.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها