بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما خطاب به هاشمی؛

بار دیگر شاهد همان خط تهدید نظام برای تحمیل خواسته های نابحق شما و خانواده تان هستیم/هاشمی ۹۴ همانی است که نامه سرگشاده اش چراغ سبز آشوب۸۸بود

جناب هاشمب این چندمین باری است که متاسفانه در سال‌های اخیر برای تحمیل خواسته‌های نابحق خود نظام را به ناامنی و آشوب تهدید کرده‌اید.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۳۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجان نسبت به اظهارات جنجالی وی و خانواده اش پیرامون انتخابات و شورای نگهبان واکنش نشان داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب: « همه بدانند که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از برکندن این بنیان مستحکم، احساس عجز میکنند؛ سعیشان این است که به وسایل گوناگون به دست خود کسانی که تو این انقلاب بودند و هستند،از این محتوا ذره ذره بکنند. جمهوری اسلامی، اسمش جمهوری اسلامی باشد، اسمش نظام انقلابی باشد. اما از محتوای اسلام، از محتوای انقلاب در آن خبری نباشد...« ۲۸ بهمن ۱۳۸۷

برادر گرامی جناب آقای هاشمی رفسنجانی

رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام و احترام

روز گذشته سخنانی از فرزند شما -سرکار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی- منتشر شد که رویه اشتباه سال‌های گذشته حضرتعالی در انتشار نامه‌ی سرگشاده و بدون سلام و السلام به رهبر معظم انقلاب و سخنان تحریک کننده و فتنه انگیز همسر شما در صبح روز انتخابات ۲۲خرداد ۸۸ که چراغ سبز نشان دادن به آشوب گران و اغتشاشگران در آستانه‌ی انتخابات را تداعی کرد. با توجه به اینکه هنوز موضع‌گیری ‌ای از طرف جنابعالی راجع به این مصاحبه صورت نگرفته است. نکاتی به ذهنمان رسید که خدمت شما عرض می‌شود:
 
۱-جناب آقای هاشمی! این چندمین باری است که متاسفانه در سال‌های اخیر برای تحمیل خواسته‌های نابحق خود نظام را به ناامنی و آشوب تهدید کرده‌اید.به عنوان مشتی نمونه خروار می‌توان نامه سرگشاده بدون سلام و السلام به رهبر معظم انقلاب آن هم ۳ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۸۸ اشاره کرد.گر چه در ظاهر نامه را به رهبر انقلاب نگاشته بودید اما نامه سرگشاده حضرتعالی قبل از اینکه بدست رهبر انقلاب برسد سر از رسانه‌های ضد انقلاب درآورد و خوشحالی و شادی دشمنان را به همراه داشت.نامه‌ای که رسانه‌های مختلف آن را چراغ سبزی به دشمنان و پادوهای داخلی شان برای اغتشاش و آشوب کشاندن کشور دانستند.شما در این نامه اینگونه نوشته بودید: " با این همه بر فرض این که اینجانب صبورانه به مشی گذشته ام ادامه دهم، بی شک بخشی از مردم و احزاب و جریان‌ها این وضع را بیش از این برنمی‌تابند و آتشفشان هایی که از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شکل خواهد گرفت.
 
۲-چراغ سبز و کدهای داده شده توسط شما ظاهرا کافی نبود و صبح روز انتخابات همسر حضرتعالی صریح تر از برنامه حضرتعالی پرده بر داشت آنجایی که خانم عفت مرعشی همسر حضرتعالی پس از انداختن رأی خود به صندوق، خطاب به خبرنگاری که از وی پرسید "توصیه شما به هوادارانتان چیست؟" گفت: "اگر تقلب شد بریزید توی خیابونها".این اظهارات و نامه سرگشاده به نوعی فرمان آشوب علنی علیه نظام اسلامی بود که در طول ۸ماه فتنه ۸۸  با حمایت های پیدا و پنهان حضرتعالی از فتنه گران ادامه یافت که نقطه عطف آن را در آخرین خطبه نمازجمعه تان می توان یافت.
 
۳-متاسفانه از مدت ها پیش از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دوباره به مانند انتخابات سال ۸۸در کوس نامطمئن بودن انتخابات دمیدید و نظام را تهدید کردید که اگر شورای نگهبان آن طوری که شخص شما می خواهد عمل نکند یا رای مردم و نتیجه انتخابات برخلاف میل شما باشد امنیت کشور را برهم خواهید ریخت و بی ثباتی که در منطقه شاهدش هستیم در کشورمان تکرار می شود. موضوعی که در مصاحبه با روزنامه آرمان آن را به صورت تلویحی بیان کردید به مانند نامه ۱۹خرداد ۸۸ حضرتعالی چراغ سبز و صدور فرمان آشوب جلوه می کرد.
 
۴- و اینک یک بار دیگر شاهد همان خط  تهدید نظام برای تحمیل خواسته های  نابحق از سوی شما و خانواده تان هستیم. بر اساس مصاحبه‌ای که امروز در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شده، فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر حضرتعالی در اظهارنظری تهدیدگونه تأکید می‌کند: "اگر ردصلاحیت‌ها گسترده باشد به‌طور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکس‎العمل نشان خواهند داد".چنین اظهاراتی در منظومه ادبیات سیاسی به‌روشنی حاکی از تهدید ساختارهای رسمی نظام تلقی می‌شود. این مصاحبه یک نقطه عطف در مبارزات انتخاباتی سال ۹۴ است و می‌توان آن را با صدور فرمان آشوب توسط همسر حضرتعالی در روز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مقایسه کرد.
 
۵-هاشمی ۹۴ همان کسی است که نامه سرگشاده اش چراغ سبز آشوب های فتنه ۸۸ بوده است .هاشمی ۹۴ همان کسی است که حمایت های پیدا و پنهانش از اصحاب فتنه صهیونیستی –آمریکایی ۸۸ دیگر بر کسی پوشیده نیست. هاشمی ۹۴ همان کسی است که با استحاله فکری به این نتیجه رسیده است که انتخابات در کشور دیگر آزاد نیست! و مردم به آنچه که از صندوق های رای بیرون می آید اطمینان ندارند! شاید به دلیل همین توهمات باشد که فرزندتان دوباره رمز آشوب های فتنه ۸۸ را تکرار کرده است:" اگر ردصلاحیت‌ها گسترده باشد به‌طور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکس‎العمل نشان خواهند داد.!" سکوت شما در قبال این اظهارات آیا جز رضایت بر این مسئله مفهومی دیگر دارد؟
 
۶- جناب آقای هاشمی ظاهرا همچنان شما در حال و هوای انتخابات ۸۸ هستید. دو انتخابات پیش رو، شاید آخرین پیچ سیاسی از حیات حضرتعالی باشد. اما متاسفانه رفتار و مواضع شما در این پیچ آخر، شباهت بسیار زیادی به رفتار و مواضع برخی از خواص مردود شده و سقوط کرده و مطرود انقلاب دارد. یکی از نشانه های این سقوط را می توان در حمایت رسانه های بیگانه و دشمنان ایران اسلامی  و کسانی که شما را عالیجناب سرخپوش می نمامیدند و امروز در تمجید شما صحبت می کنند دانست.ملت ایران عملکرد سئوال برنگیز حضرتعالی در فتنه ۸۸ را فراموش نکرده اند .جناب آقای هاشمی شما و خانواده محترمتان چه سودی از ناامن جلوه دادن کشور می برید که پس از ۸ ماه آشوب و بی امن کردن کشور در سال ۸۸ دوباره آتش بیار معرکه شده اید و از مدت ها پیش خود و خانواده حضرتعالی رویه ای شبیه به عملکردتان در فتنه ۸۸ در پیش گرفته اید؟
 
۷- آقای هاشمی! مردم علاوه بر عملکرد سئوال برانگیز شما و خانواده محترمتان در ایجاد آشوب و اغتشاشات سال ۸۸. هنوز خاطره تماس تلفنی ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ فرزندتان-مهدی - با سردبیر خودنویس را یادشان نرفته است. آنجایی که فرزندتان پیشنهاد می‌کند با افرادی در «وزارت خزانه‌داری آمریکا» در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه مردم ایران تلاش کند. تحریم‌هایی که پس از این علیه مردم ایران تشدید شد... همین چند وقت پیش هم شما در اظهاراتی عجیب و دشمن شادکن خبر از تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای خبر دادید. شما هم به مانند فرزندتان با این اقدام علیه امنیت ملی آب به آسیاب دشمن ریختید و بهانه برای تحریم‌های بیشتر به دست دشمن دادید... به راستی منفعت شما از ادامه فشار دشمنان و استمرار تحریم‌ها علیه مردم ایران چیست... آیا براستی این گفته شما را باید به حساب غفلت و سهو گذاشت یا اینکه خدای ناکرده جریان نفوذی که در چندین سال گذشته در کنار شما جا خوش کرده‌اند کدهای نادرست به شما داده‌اند... آقای هاشمی ببینید کجا ایستادید؟ ببینید همنوا با که هستید؟ حالا ما کاسب تحریم هستیم یا شما؟ ما همنوا با صهیونیست‌ها هستیم یا شما؟ فاین تذهبون...
 
۸-جناب آقای هاشمی! زوال آدمی از آن زمانی شروع می شود و شیطان بر گردن آدمی افسار می اندازد که خود را آیینه تمام نمای حق بداند و همه را با منافع خود بسنجد چون سخنانی که سال ۷۹ در دیدار با یکی از تشکل‌ها باصراحت گفته بودید: "من یک فرق با رهبری دارم؛ من قائلم انتخابات محدود و کنترل‌ شده باشد و آدم‌ها را حساب شده از صندوق بیرون بیاوریم! اما رهبری قائلند که انتخابات با حضور گسترده مردم باشد و هرچه مردم می‌گویند، توجه شود". مردم بیدارند و دیگر گوششان از سخنان خواصی که دم دم چون هوای پاییزی تغییر می کنند پرشده است . مردم میدانند که فردی که ذره ای به جمهوریت و دموکراسی اعتقادی ندارد و زمانی برای مادام العمر شدن ریاستش تلاش می کرد امروز اگر از آزادی انتخابات و حق مردم دم می زند ، چیزی جز نفع شخصی و رسیدن به آرزوهای محال نیست.جناب آیت الله شاید شما سنتان بالا رفته  و دیروزتان را به یاد ندارید اما مردم هنوز از زخم هایی که جنابعالی و فتنه گران در سال ۸۸ به نظام اسلامی روا داشتید رنج می برند و پس از چندین سال دست رنج شما همچنان بر سر سفره های مردم باقی است.
 
 ۹-جناب آقای هاشمی!تجربه انتخابات ۸۸ به ما می‌گوید که تهدید شما و خانواده تان را به ایجاد آشوب در صورت عدم تحقق اهدافتان جدی بگیریم.گرچه ایمان داریم شما چه اهدافتان محقق شود و چه نشود هم همین کار راخواهید کرد.اما بدانید سال ۸۸ دیگر گذشت و آن حوادث دیگر تکرار نخواهد شد.ملت ایران و جنبش دانشجویی مسلمان با بصیرت و درس‌هایی که از فتنه ۸۸ بدست آورده است با تبعیت از ولایت فیه و در مسیر قانون اجازه ناامن کردن و بی ثباتی کشور را هرگز نخواهد داد و بدانيد كه چراغ سبز شما و خانواده محترمتان به آشوب و آشوبگران از ديد ملت شريف ايران و جنبش دانشجويي مسلمان هرگز از حافظه تاريخي ملت ايران پاك نخواهد شد و در وقت مقتضي  ان شاء ا...پاسخي قاطع خواهد یافت.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما
ارسال نظرات
آخرین اخبار