سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر:
یکی از بسترهای مهم با توجه به جوان بودن نسل امروز که حائز اهمیت است هنر می باشد، هنر در اشکال مختلف آن قابل بحث و ارائه است.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۱۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ابهر با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر و جمعی از هنرمندان در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ابهر گفت: با جان فشانی فرزندان این سرزمین دوران مبارزه با اشرار و منافقین را سپری نمودیم و اما امروز به فرموده پیشوا، مقام معظم رهبری ما بدنبال آرمان نوین اسلامی هستیم و لازمه آن بدست آوردن دولت اسلامی و برای بدست آوردن دولت اسلامی باید بدنبال فرهنگ اسلامی باشیم و فرهنگ اسلامی نیز در تعریف مقام معظم رهبری برگرفته از فرهنگ قرآنی و ائمه معصومین (ع) می باشد.

سرهنگ فروزنده افزود: یکی از بسترهای مهم با توجه به جوان بودن نسل امروز که حائز اهمیت است هنر می باشد، هنر در اشکال مختلف آن قابل بحث و ارائه است.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در حوزه جنگ نرم اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ نرم افکار و عقاید ما را مورد حمله قرار میدهند که در همین زمینه مقام معظم رهبری می فرمایند ما باید در دو حوزه بصورت تهاجمی و تدافعی عمل نماییم ،که امروز فیلم محمد رسول الله یعنی حمله به باورهای دشمنان ما که عمل در حوزه حمله به افکار و عقائد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محرابی مسئول قبلی کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ابهر، محمد مصلی مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ابهر را معرفی و برایشان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم ناصری رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با حضور در مراسم تودیع و معارفه از زحمات خانم محرابی ضمن تقدیر، هدیه ای به رسم یادبود تقدیم نمود و برای مصلی مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ابهر نیز آرزوی موفقیت داشت.

ارسال نظرات