دشمن از هیچ راهی نمی‌تواند با ملت ایران مقابله کند، موشک‌های ما ترس بر اندام دشمن انداخت.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۷۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،امام جمعه ساری گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات نوعی زلزله وحشتناک برای دشمن است.

 آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه اندیشه و تفکر آیت‌الله النمر با اعدام ایشان از بین نمی‌رود، اظهار کرد: با این اقدام آیت‌الله النمر متضرر نشد و اندیشه او همیشه زنده می‌ماند.

وی با بیان اینکه انتخابات کشور را از تهاجم دشمن واکسینه می‌کند، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات نوعی زلزله وحشتناک برای دشمن است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه آنها همیشه از قدرت نظامی ایران هراس دارند، بیان کرد: دشمن از هیچ راهی نمی‌تواند با ملت ایران مقابله کند، موشک‌های ما ترس بر اندام دشمن انداخت.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: وحدت ایران شوخی‌بردار نیست، مردم به نظام و انتخابات اعتماد دارند، چون نظام مردم‌سالاری هیچ انحرافی در آن وجود ندارد.

طبرسی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم به‌صورت داوطلبانه به جوامع اسلامی خدمت می‌کنند و هیچ‌گاه به دشمنان اسلام باج نمی‌دهند.

وی با عنوان اینکه با قطع رابطه با آمریکا هراسی نداشتیم و حالا هم با قطع رابطه با عربستان هیچ هراسی نداریم، چون این کشور ضعیف هیچ جایگاهی در جهان ندارد، گفت: ایران ولایت فقیه دارد و هیچ‌گاه از این چیزها نمی‌ترسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها