مردم شهرستان قروه پس از اقامه نماز جمعه خشم و انزجار خود را از جنایات آنان در به شهادت رساندن آیت الله نمر بیان داشتند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۷۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مردم شهرستان قروه ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان های سطح شهر فریاد مرگ بر آل سعود سر دادند تا یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات این رژیم منحوس اعلام دارند.

در این راهپیمایی گسترده مردم با در دست گرفتن پلاکاردها و تصاویری از شهید آیت الله نمر فریاد خود را بر سر امریکای جنایتکار و استکبار جهانی فروریختند.

حجت الاسلام حسن باباییان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه اظهار داشت: ظلم آل سعود انسان را آزرده خاطر و ناراحت می کند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله نمر افزود: شهادت شیخ مبارز و با غیرت دینی شهید آیت الله نمر ظلمی بود که قطعا دامن آل سعود را خواهد گرفت.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: آل سعود و صهیونیست دو روی یک سکه هستند و در واقع آل سعود همان صهیونیست و صهیونیست همان آل سعود است.

وی افزود: صهیونیست خود را امت برتر می داند و بهشت را مال خود عنوان می کند از سوی دیگر آل سعود و وهابیت نیز خود را امت برتر می دانند و هر دو از زبان و بیان استکبار هستند.

باباییان با بیان اینکه شهادت شیخ نمر برای نفی استکبار بود گفت: شیخ نمر مظلومانه و بی دلیل به شهادت رسید و خون مظلوم گریبان ظالم را خواهد گرفت.

وی با ابراز امیدواری از سرنگونی رژیم آل سعود افزود: به فضل الهی به زودی شاهد سقوط رژیم آل سعود خواهیم بود.

ارسال نظرات