خبرهای داغ:
توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس
حجت‌الاسلام رضایی گفت: برنامه‌های دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به دو صورت شکلی در قالب برنامه‌های شاد در چارچوب رعایت مسائل شرعی و محتوایی و معرفت‌افزایی در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۳۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

حجت‌الاسلام محمد رضایی در جلسه ستاد دهه فجر فارس در سخنانی اظهار داشت: این استان همانند سال‌های گذشته با برگزاری مسابقات، اجرای برنامه‌های  فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، بصیرت‌افزایی، سخنرانی، میزگرد، چاپ بنر، آذین‌بندی خیابان‌ها و ده‌ها برنامه به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر بدون شائبه جناحی و طرفداری از جریان خاص و با شادی و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود، افزود: جمهوری اسلامی متعلق به ‌تمام آحاد جامعه و برای هیچ طیفی خط‌کشی قائل نشده است و به‌صورت فراگیر و مردمی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: در سال گذشته 12 هزار برنامه در سطح استان فارس برگزار شد که با تلاش‌های انجام‌شده برنامه‌های متنوع‌تری از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال گذشته اجرا می‌شود.

رضایی بیان داشت: برنامه‌هایی با محوریت تبلیغی، بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، همدلی و هم‌زبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از دیگر رویکردهای جشن مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری است.

وی اضافه کرد: برای بهتر برگزار شدن این آیین ملی 26 کمیته در استان فارس راه‌اندازی شده که علاوه‌بر کمیته ادیان، کمیته مذاهب و اماکن مذهبی و رسانه تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: نظر به اهمیت و تأثیر رویکردها در افزایش غنای محتوایی برنامه با هماهنگی مطلوب و تقویت تعامل با ارگان‌ها و دوایر سهیم در عرصه برگزاری آیین دهه فجر در سراسر کشور به‌ویژه استان فارس بستر انتقال بیش‌ازپیش معارف و آرمان‌ها در سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها