خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

قطع روابط دیپلماتیک با ایران فرار روبه‌جلو سعودی‌هاست

قزلسفلی با بیان اینکه قطع روابط دیپلماتیک با ایران فرار روبه‌جلوی سعودی‌هاست گفت: یکی از اهدافی که پشت پرده قطع روابط دیپلماتیک با ایران بود، ایجاد یک موازنه جدید قدرت در منطقه است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۳۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید دفتر مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز با اشاره به اقدام عربستان مبنی‌ بر قطع رابطه دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اقدام سعودی‌ها یک فرار رو به‌جلو و بازی رسانه‌ای برای منحرف کردن افکار عمومی از موج نفرت و انزجاری است که در جهان نسبت به شهادت آیت‌الله النمر صورت گرفته بود که با اندکی محوریابی رسانه‌های بیگانه و نظام سلطه می‌توان این موضوع را دید.

وی با بیان اینکه افراد دیگری از شاهزادگان بی‌تجربه و کم‌عقل سعودی حمایت و آن‌ها را هدایت می‌کنند افزود: اتاق فکر هدایت‌کننده شاهزادگان سعودی، ریشه در نظام سلطه دارد و طراحی که محور غربی، عربی، صهیونیستی انجام می‌دهد این موضوع را مشخص می‌کند چراکه با پیوستن برخی از کشورهای وابسته و منفعل این طراحی بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اتاق فکر هدایت‌کننده شاهزادگان سعودی به دنبال انحراف افکار عمومی است اضافه کرد: آن‌ها نمی‌خواهند که رشد و گسترش اسلام که در اعماق کشورهای اروپایی و آفریقایی ریشه دوانده است به‌سرعت، راه خود را ادامه دهد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه هدایت‌کنندگان شاهزادگان سعودی با ترفندهای خود می‌خواهند بیشتر به اختلافات مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن ادامه دهد گفت: کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان به‌ویژه شیعیان و سنی‌ها با هوشیاری، وحدت و بصیرت، توطئه محور غربی عربی، صهیونیستی را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه چنانچه کشورهای مسلمان با وحدت خود نشان دهند که امت مسلمان ناگسستنی است توطئه دشمنان برملا می‌شود تصریح کرد: در مورد قطع روابط دیپلماتیک با ایران اسلامی، به‌حتم کشوری که ضرر می‌کند ایران نیست ازاین‌رو مسئولان از این فرصت استفاده کنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: یکی از اهدافی که پشت پرده قطع روابط دیپلماتیک با ایران بود، ایجاد یک موازنه جدید قدرت در منطقه است که می‌خواهد از قدرت فرامنطقه‌ای ایران جلوگیری کند.

قزل‌سفلی یکی دیگر از اهداف قطع روابط دیپلماتیک با ایران را قرار دادن ایران در کانون توجهات رسانه‌ای در آستانه انتخابات برشمرد و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در انتخابات ایران به اهداف از پیش طراحی‌شده خود برسد.

در این جلسه از زحمات حمزه بهمن‌پور تقدیر و هادی رضایی به‌عنوان مسئول دفتر مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز معرفی شد.

حمزه بهمن‌پور نیز به‌عنوان مدیر تشکیلات و امور دانشگاه‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس منصوب شد.

عبدالله خسروانی و حامد حق‌پرور نیز به ترتیب به‌عنوان مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و دبیر قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها