خبرهای داغ:
عباسی با بیان این‌که برخی فتنه‌گران این‌بار در قالب فتنه جمل به میدان آمده‌اند، گفت: این در حالی است که ملت بصیر و آگاه و ولایتمدار از ماجراهای سقیفه و شمشیر کشیدن طلحه و زبیر به‌خوبی مطلع هستند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۲۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

ابراهیم عباسی امروز در نشست بصیرت‌افزایی در شیراز با ارائه مفاهیم بصیرت و ارکان ضروری در شناخت و آگاهی برای حضور در انتخابات آینده اظهار کرد: باید در انتخابات دوست و دشمن را شناخت و تشخیص داد که صدای دشمن از حلقوم کدام نفوذی بیرون می‌آید.

 این مدرس دانشگاه با بیان این‌که برخی از فتنه‌گران این‌بار در قالب فتنه جمل به میدان آمده‌اند، گفت: این در حالی است که ملت بصیر و آگاه و ولایتمدار از ماجراهای سقیفه و شمشیر کشیدن طلحه و زبیر به‌خوبی مطلع هستند.

این مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اوضاع کنونی و اهمیت وحدت، ثبات و همدلی و هم‌زبانی، بیان کرد: برخی رمز فتنه آتی را با عناوینی مانند شورای رهبری، نظارت بر رهبری، تشکیل مجلس متفاوت و همراه با خواسته‌های برخی صاحبان زر و زور کلید زده‌اند.

عباسی تصریح کرد: در این فضا بر آحاد جامعه ضروری است تا با شناخت صحیح از صحنه در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

وی با هشدار به جریاناتی که در شیراز و برخی نقاط دیگر مشی گروهک جمل را پیش‌گرفته‌اند، گفت: در صورت عدم برگشت این جریانات بر مسیر صحیح نظام اسلامی؛ به‌یقین بار دیگر با حماسه‌های مردمی از جنس 9 دی روبه‌رو می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها