خبرهای داغ:
امام‌ جمعه مرودشت:

نامزدهای انتخاباتی برای دشمن خوراک تبلیغاتی درست نکنند

امام جمعه مرودشت گفت: نامزدهای انتخاباتی برای دشمن خوراک تبلیغاتی درست نکنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۱۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سی‌وسومین گردهمایی امامان جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری آن را تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و اعلام آمادگی برای اجرای فرمان‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در قرارگاه ایمان و بصیرت و تقوا دانست.

امام‌جمعه مرودشت با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی و اهمیت عرصه فرهنگی که در عصر حاضر بنیانی‌تر و حساس‌تر از مسائل سیاسی است اظهار داشت: یکی از مباحث مهم عرصه فرهنگی سبک زندگی اسلامی است که دشمنان ما درصدد تبدیل آن به سبک‌های غربی و شیوع و رواج بی‌بندوباری و ابتذال و بدحجابی هستند.

خطیب جمعه مرودشت افزود: ایشان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه امروزی را وجود آسیب‌های اجتماعی مانند فقر و بیکاری و بدحجابی و تفکرات و رفتارهای غرب‌گرایی برشمردند که با توجه به فرهنگ اصیل کشور، اصحاب فرهنگ باید بیدارتر از همیشه بوده و تمام توان خود را در راستای خنثی و ریشه‌کن کردن این مشکلات به‌کار گیرند.

احمدی در ادامه انتخابات پیش رو را یک نعمت بزرگ خواند و توصیه کرد: مسئولان هیئت اجرایی و شورای نگهبان مراقب باشند که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری هیچ‌گونه حقی از کسی ضایع نشود و پذیرش قانون در تمام مراحل انتخابات به‌عنوان سرفصل باشد تا خدای‌نکرده حق‌الناسی ضایع نشود.

وی ضمن توصیه به خویشتن‌داری داوطلبان انتخابات، از آن‌ها تقاضا کرد که با رعایت تقوی اللهی از انجام هرگونه حرکتی که زیبنده فردی که می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان نماینده و امین مردم باشد اجتناب کنند تا خدای‌نکرده مانند سال 88 بهانه‌ای دست دشمنان نظام نیفتد.

احمدی در پایان با تسلیت به‌مناسبت شهادت شهید آیت‌الله النمر و محکوم کردن آن توسط دولت آل سعود تصریح کرد: دولت عربستان باوجود حرمین شریفین باید به‌عنوان خادم مسلمین باشد اما این کشور محور افتراق و اختلاف بین مسلمانان و حمایت‌کننده اصلی از تروریسم در منطقه شده است تا جایی که در پنج سال اخیر نزدیک به 36 میلیارد دلار از سرمایه مسلمانان را در راستی حمایت از تروریسم و راه‌اندازی گروهک‌های القاعده و داعش هزینه کرده است.

وی افزود: بزرگ‌ترین جنایت و وحشی‌گری اخیر آن‌ها نیز شهادت آیت‌الله شیخ النمر است.

خطیب جمعه مرودشت تأکید کرد: دولت عربستان و آل سعود و نظام سلطه و استکبار بداند که به‌یقین خون به‌ نا حق ریخته این شهید بزرگ پایمال نخواهد شد و به‌زودی زود دامن همگی آن‌ها را خواهد گرفت و به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

 در پایان نماز جمعه امروز مرودشت نمازگزاران با راهپیمایی، انزجار و تنفر خود را از دولت خائن سعودی در به شهادت رساندن شهید آیت‌الله باقرالنمر اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار