سعودی‌ها نمی‌فهمند اربابان آنها، آمریکا و اتحادیه اروپا از قطع ارتباط با ایران پشیمان شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۱۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت الاسلام لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر اظهار داشتند : نظام جاهلی و ضدبشری رژیم فاسد عربستان با اقدامات احمقانه و دور از منطق خود در به شهادت رساندن عالم مجاهد و انقلابی آیت‌الله النمر مقدمات فروپاشی و سقوط خود را فراهم کرد.

حکومت نامشروع و سلطنتی موروثی آل‌سعود عامل جنایت و خیانت و کشتار هزاران انسان بیگناه و کانون فتنه‌انگیزی در جهان اسلام است؛ رژیمی که نطفه وجودی آن با تلفیق قدرت و زور آل‌سعود و تفکر تکفیری و وهابی محمدبن عبدالوهاب توسط استعمار انگلیس منعقد شده و در دوران حکومت سیاه و استبدادی خود ضربه سنگینی بر حیثیت اسلام زده و با اقدامات خشونت‌آمیز چهره‌ای خشن و بی‌رحم از اسلام به جهان معرفی کرده است.

شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم فاسد و سفاک آل‌سعود سبب سقوط حتمی و زودهنگام این رژیم نامشروع و موروثی خواهد شد؛ رژیمی که مولود مثلث آمریکا، انگلیس و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

این روحانی انقلابی منادی وحدت و تقویت مذاهب اسلامی و فریاد مظلومیت مردم مظلوم و ستم‌دیده عربستان که از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی محروم هستند،‌ بود. در کشور عربستان یک اقلیت به نام خاندان آل‌سعود سال‌های متمادی حاکم بوده که خانواده‌ای متشکل از شاهزادگانی است که اکثراً به فساد اخلاقی و مالی مشهور هستند و بر مال و جان و آبروی مردم بی‌پناه عربستان مسلط شده و افزون بر این رژیم آل‌سعود مجری بی‌چون و چرای سیاست‌های آمریکا و انگلیس در عرصه‌های مختلف سیاسی،‌ امنیتی و اقتصادی و فرهنگی در منطقه حساس خاورمیانه است.

جنگ‌های نیابتی در یمن، سوریه، عراق، لبنان و در عرصه اقتصادی سقوط قیمت نفت به زیر ۳۰ دلار، کارشکنی در روند مذاکرات هسته‌ای و کمک‌های مالی به رژیم نامشروع اسرائیل در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۵۰ روزه علیه حزب‌الله و حماس و قطع رابطه با ایران اسلامی و …، همه این اقدامات جنایتکارانه و خیانت‌بار عملکرد زشت آل‌سعود است.رژیم آل‌سعود همانند رژیم صهیونیستی بلکه بدتر از آن منفورترین رژیم‌ها در جهان است این رژیم ریشه خشونت و عامل اصلی خونریزی‌های فرقه‌ای و طایفه‌ای و کانون اصلی فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی است و قطعاً اعدام آیت‌الله النمر در ادامه جنایات کشتار حجاج در منا و شیعیان مظلوم نیجریه است.

ناکامی سعودی‌ها در بحران‌سازی در سوریه، عراق و یمن و جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار بین‌المللی و منطقه‌ای ایران در تحولات سیاسی و امنیتی، حاکمان سالخورده و شاهزادگان مغرور و بی‌‌کفایت عربستان را عصبانی و سردرگم کرده است. بنابراین آنها با اقدامات کودکانه و عجولانه اقدام به قطع ارتباط با ایران کردند اما نمی‌فهمند اربابان آنها آمریکا و اتحادیه اروپا از قطع ارتباط با ایران قدرتمند پشیمان شده‌اند، حال عربستان عددی نیست و اساساً همطراز با کشور قدرتمند ایران نبوده و در آینده هم نخواهد بود و قطعاً در آینده نه چندان دور پشیمان خواهد شد.

۱۹ دی سالروز قیام خونین حوزه علمیه قم علیه رژیم شاهنشاهی

حرکت انقلابی و کوبنده روحانیت و مردم شریف قم علیه رژیم فاسد و مزدور شاهنشاهی به رهبری امام راحل صورت پذیرفت و گرچه شروع آن تلخ و ناگوار و سبب خسارت‌های مالی و جانی و شهادت عده‌ای زیادی از طلاب، روحانیون و مردم مظلوم شهر قم بود اما این قیام برق‌آسا سراسر کشور را فرا گرفت و امواج خروشان ملت بزرگ ایران پایه‌های حکومت پهلوی را به شدت لرزاند و در کوتاه‌ترین زمان سبب سقوط رژیم فاسد پهلوی شد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با استقبال تاریخی و به یاد ماندنی خود در ۱۲ بهمن ۵۷ از امام و مقتدای خویش پیروزی بی‌نظیر انقلاب را در تاریخ معاصر و در ۲۲ بهمن رقم زدند.

ایل بزرگ خزل پیروزی عملیات میمک را رقم زد

این عملیات بزرگ و غرورآفرین در آغاز تجاوز رژیم سابق عراق به ایران بود و این حماسه بزرگ اولین عملیات رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بود که توسط ارتش،‌ سپاه به ویژه نیروهای مردمی، عشایر با غیرت ایل بزرگ خزل و بسیج عشایر انجام گرفت و ضربه کوبنده‌ای بر ارتش مجهز بعثی بود.

معظم‌له پیرامون مسائل مهم کشوری و بین‌المللی نکات مهمی را ارائه فرمودند یکی از نکات مهم فرمایشات رهبری پیرامون جنگ فرهنگی تمام عیار دشمن علیه ملت ما بود که دشمن با تمام ابزارهای لازم وارد جنگ با انقلاب اسلامی شده است.

یکی از جایگاه‌های مهم مقابله با جنگ فرهنگی دشمن تریبون امامت جمعه است و نماز جمعه قرارگاهی مهم برای خنثی کردن هجمه فرهنگی دشمن بوده که با تبیین فرهنگ ناب اسلامی و شناخت ترفندهای فرهنگی دشمن جامعه را در مسیر صحیح اسلامی هدایت می‌کند.

همچنین معظم‌له به مسئله انتخابات نیز اشاره فرمودند و حضور حداکثری مردم را سبب استحکام نظام معرفی کردند و افزون بر این به موضوع حق‌الناس بودن انتخابات و ابعاد مختلف آن اشارتی داشتند و در این رابطه سفارشات بسیاری انجام دادند.


ارسال نظرات