دشمن سیلی خورده در صدد حذف شیعیان است

مسئول بسیج مداحان استان کرمان گفت: جامعه مداحان باید از ترفند های دشمنان که از دیرزمانی در جهت براندازی و نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده اند آگاه شوند که در حقیقت این همایش جامعه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب است چراکه دشمن از این نظام سیلی خورده است و با جدیت هرچه تمام تر در جهت حذف مسلمانان خصوصا شیعیان است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۱۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان همایش روشنگری و مقابله با جریانات انحرافی با حضور سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان و حجت الاسلام کمالی نمایندگی حوزه ولی فقیه ناحیه حضرت رسول ٌص) و جمعی از مسئولان و مداحان استان برگزار شد.
 روح الله نیکخواه مسئول بسیج مداحان استان کرمان در این همایش اظهار داشت : این همایش در جهت آگاه سازی جامعه مداحان ازسوی این سازمان و با همکاری کانون و مجمع مداحان استان برگزار شده که این برنامه در نوع خودش در جامعه مداحان بی بدیل بوده است .
وی افزود: جامعه مداحان باید از ترفند های دشمنان که از دیرزمانی در جهت براندازی و نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده اند آگاه شوند که در حقیقت این همایش جامعه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب است چراکه دشمن از این نظام سیلی خورده است و با جدیت هرچه تمام تر در جهت حذف مسلمانان خصوصا شیعیان است.
وی ادامه داد: امثال شیخ نمرها ترس و هراسی در دل استکبار جهانی ایجاد کرده اند که منجربه شهادت تعدادی از علمای شیعه بدست آل سعود شد .
نیکخواه ابراز کرد : سناریوهای طراحی شده حاکی از آن بود که این علما در عربستان در حال رقم زدن انقلابی دیگر همانند انقلاب ایران بودند که آل سعود با این عمل وقیحانه می خواستند مانع از ایجاد ایرانی دیگر در جهان شوند غافل از اینکه خون امام حسین (ع) بعد از هزار و اندی سال در جهان جریان پیدا کرده است که امید داریم خون علمای شیعه نیز در جهان جریان وشریان داشته باشد .
هم چنین در این همایش حجت الاسلام کمالی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه استان کرمان در رابطه با روشنگری و بصیرت جریان های انحرافی از جمله جریان سید صادق شیرازی و فتنه دهه ۹۰ به سخنرانی پرداخت .


ارسال نظرات
آخرین اخبار