معاون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی:

دولت تدبیر و امید برای هدایتخواه احترام قائل است

معاون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت پیروزی هدایتخواه در انتخابات مجلس دهم، دولت تدبیر و امید بدون در نظر گرفتن مواضع سیاسی ایشان به دلیل تاثیرگذاری که می‌تواند در مجلس داشته باشد برای وی احترام قائل است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
دکتر ایروان مسعودی اصل " در نشست با برخی از دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید با توجه به همسو نبودن دولت با ستار هدایتخواه نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در صورت پیروز شدن می‎تواند موفق و تاثیرگذار باشد؟، افزود: دولت برای افراد تاثیرگذار در مجلس که نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند احترام قائل است و به طور حتم آقای هدایتخواه به دلیل تاثیرگذاری که در مجلس خواهد داشت مورد احترام دولت واقع می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس هدفشان خدمت به مردم و تقویت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از فضای مجلس از دوره‌های گذشته تاکنون دارم ستار هدایتخواه در صورت موفقیت در انتخابات به یکی از تاثیرگذارترین نمایندگان مجلس تبدیل می‌شود.
 
معاون مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه برخی از نامزدهای انتخابات مجلس قول و وعده پوچ به مردم می‌دهند، عنوان کرد: این فرد بعد از اینکه به مجلس رفت و دید نمی‎تواند کاری کند مجبور است به پشت درب مسئولان برود و روزا و شاید ماها معطل بماند.
ارسال نظرات