امام جمعه عسلویه:

دولت‌مردان از موضع انقلابی در قبال عربستان کوتاه نیایند

امام جمعه عسلویه گفت:دولت‌مردان از موضع انقلابی در قبال عربستان و شهادت آیت الله نمر کوتاه نیایند
کد خبر: ۸۶۱۷۹۰۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از دعوت به تقوای الهی در اهمیت سبک زندگی اسلامی و سیره نبوی سخنانی بیان داشت.

وی افزود: بهترین الگو وجود مبارک رسول اعظم (ص) است، در وجود پیامبر اسلام (ص) تواضع و فروتنی بوده و این صفات در وجود مبارکش نهادینه شده بود و هر کس می‌خواهد از آن حضرت الگو بگیرد باید این صفات در وجودش نهادینه شود و هر کاری انجام می‌دهد برای رضای خدا و با نیت خالص باشد.

هاشمی‌نژاد در خطبه دوم نیز به دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: توفیق یافتیم به دیدار نایب امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مشرف شویم؛ معظم له بیانات مهمی در دو موضوع نماز جمعه و انتخابات داشتند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: رهبر انقلاب تأکید کردند نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت و اخلاص است، ممکن است ما به بیان و حرف من امام جمعه ایرادی داشته باشند اما بر اساس فرمایش ایشان هدف تبیین و روشنگری و هدایت در این اجتماع نماز جمعه باید باشد.

وی ابراز داشت: هدف نماز جمعه، بیان حقیقت است و بیان اغراض شخصی نیست و تنها هدایت‌گری سیاسی نیست بلکه فرهنگی نیز است.

هاشمی‌نژاد گفت: به فرموده رهبر انقلاب نماز جمعه قلب فرهنگی شهر بوده و مسئولیت ما سنگین است و اعتراف می‌کنیم نتوانسته‌ایم از این تریبون حق مطلب ادا کنیم، چراکه بضاعت ما کم است.

وی یادآور شد: مطلب دیگر حضرت آقا در خصوص انتخابات بود و فرمودند انتخابات نعمت بزرگ و حق‌الناس است، کار شورای نگهبان و کار مجریان انتخابات حق‌الناس است.

امام جمعه عسلویه افزود: بعضی مرتب می‌گویند رهبری گفتند حق‌الناس و این حرف را زیاد تکرار می‌کنند؛ بعضی حرف رهبری را به نفع حزب و گروه خود مصادره می‌کنند، وقتی رهبری می‌فرمایند حق‌الناس یعنی در تمام ابعاد حق‌الناس است، اگر کسی که صلاحیت ندارد تأیید شود و از وی چشم‌پوشی شود حق‌الناس رعایت نشده است.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: پذیرش نتیجه انتخابات هم حق‌الناس است، در اعتراض به انتخابات سال 88، فتنه ایجاد شد و آن فتنه خسارتی به مملکت و نظام وارد کرد، همه باید قانونمند باشند و قانونمندی به شعار نیست.

وی به حرکت وحشیانه و ضدانسانی آل سعود در شهادت شهید آیت‌الله النمر اشاره کرد و با محکوم کردن این مسئله خاطرنشان کرد: همه آزاداندیشان جهان و کسانی که وابسته و نوکر آمریکا نبودند در کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی این جنایت را محکوم کردند، با چه وضعی این شیخ مظلوم را به شهادت رساندند، جرمش این بود که امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: ما از دولت‌مردان می‌خواهیم از موضع انقلابی کوتاه نیایند، ما مخالف مردم عربستان نیستیم مخالف دولت و حکمت مفسد آل سعود هستیم که دلارهای نفتی را در خدمت اهداف رژیم صهیونیستی هزینه می‌کند و نوکر آمریکاست، خون پاک این عالم ربانی ریشه آل سعود را می‌خشکاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار