استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 495 هزار نفر واجد شرایط برای حضور در انتخابات دارد.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۰۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

سید موسی خادمی اظهار کرد: انتخابات همایشی بزرگ و مدنی و نمادی درخشان از مردم‌سالاری در ایران اسلامی بوده که نقش تأثیرگذاری در تعیین آینده کشور دارد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد همواره از استان‌های برتر در عرصه حضور در انتخابات بوده است، گفت: شور و نشاط و بینش سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بار دیگر این افتخار را در سطح کشور ثبت می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال و در این دوره از انتخابات 495 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در این استان وجود دارد، گفت: امسال برای تمامی شعبات به صورت اختصاصی شناسنامه تعریف شده تا روند برگزاری انتخابات منظم‌تر و مطلوب‌تر باشد.

خادمی با بیان اینکه افزون بر 18 هزار نفر رأی اولی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات حضوری سیاسی در عرصه تصمیم‌گیری و آینده کشور است که رأی اولی‌ها می‌توانند با مطالعه دقیق انتخاب خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو بالگرد برای اخذ آرای مناطق صعب‌العبور شهرستان‌های باشت، چرام، کهگیلویه، بویراحمد، بهمئی و دنا پیش‌بینی شده است، گفت: شرایط روستاهای گچساران مناسب‌تر است و در صورت لزوم از بالگرد استفاده می‌شود.

خادمی با اشاره تعداد شعب اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دوره گذشته با توجه به برگزاری سه انتخابات همزمان 850 شعبه تعریف شده بود و در این دوره نیز تعداد کمتری از دور قبل تدارک دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد عوامل اجرایی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزون بر 20 هزار نفر از همه ارگان‌ها و نهادها همچنین عوامل مختلف، برگزاری انتخابات این دوره را در این استان بر‌عهده دارند.

ارسال نظرات