درراستاي خدمت رساني و تامين آسايش و رفاه اهالي و ساكنين روستای گوشه امام زاده قاسم ع عمليات زیر سازی وآسفالت معابر این روستا برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حال انجام است
کد خبر: ۸۶۱۷۸۹۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج يكى از ضرورت‏هاى زندگى اجتماعى كه نقش مهمى در پيوند برادرىِ آحاد جامعه دارد، سعى و تلاش در رفع نيازمندى‏ها، رسيدگى به حال دوستان و اطرافيان و بر طرف كردن احتياجات ديگران است.
اسلام كه همواره مى‏كوشد روح هم‏بستگى را در ميان پيروان خود ايجاد كند و به طور كلى اجتماع سالمى را به وجود آورد، به اين موضوع بسيار توجه كرده تا آن‏جا كه بر آوردن حقوق مردم را هم‏پايه اداى حق خداوند به حساب آورده است.
به دليل اهميت و تأثير شگرفى كه وجود روحيه تعاون و هم‏دردى نسبت به يك‏ديگر و خدمت صادقانه به خلق خدا در زندگى مردم دارد،کار نمایندگان و دولت مردان را نیز می توان در این وادی قرار داد .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از افرادی می باشند کهبا سوگند در مقابل قران مجید تمام همت خود را در این راه می گمارند،خدمت رسانه به مردم روستای گوشه امام زاده قاسم (ع)شاهدی برای این سوگند می باشد.
 درراستاي خدمت رساني و تامين آسايش و رفاه اهالي و ساكنين روستای گوشه امام زاده قاسم ع عمليات  زیر سازی  وآسفالت معابر این روستا برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حال انجام است.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا ظهر امروز در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر این روستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر با توجه به آغاز اجراي آسفالت ،پيش بيني مي شود در مرحله اول بيش از 40 هزار متر مربع از معابر این روستا در قالب اين طرح بهسازي و آسفالت شود.
وی تصریح کرد طي اين عمليات بخش عظيمي از معابر این روستا برای اولین بار زيرسازي و آسفالت می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع مردم این روستا گفت :روشنایی معابر و طراحی اصلاح شبکه برق این روستا در در دستور کار اداره برق قرار گرفته و به زودی شاهد اجراو بهره برداری این مهم می باشیم.

گفتنی است اعتبار بهسازی و آسفالت معابر این روستا بالغ بر 5 میلیارد ریال می باشد.

حسینییی یکی از ساکنان این روستا در گفتگو با بسیج با تقدیر از خدمات صورت گرفته و همت نماینده مردم بویراحمد و دنا ،توجه ویژه به امکانات اولیه در این روستا را مطالبه و دغدغه جدی مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: حضور نماینده محترم بویراحمد ودنا منشأ خیر و برکت برای مردم این روستا باشد.

انتهای پیام /2458426

ارسال نظرات