رژیم آل‌سعود با اعدام شیخ نمر لکه ننگی بر کارهای خبیث گذشته خود اضافه کرد و امروز به دستور اربابان رابطه خود را با کشور ما قطع کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان:حجت‌الاسلام سید محمدرضا حسینی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار  با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط آل سعود اظهار داشت: ما شاهد مصیبت بزرگی در جهان اسلام بودیم که عالم مجاهد و نستوه شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان به دست دولت بی کفایت و به دوران رسیده عربستان به شهادت رسید و قلب همه مسلمانان را به درد آورد.

وی ادامه داد: خون به ناحق ریخته آیت‌الله النمر بسیار سریع دامان سیاستمداران و مجرمان را می‌گیرد و امت اسلامی باید در این قضیه احساس مسئولیت کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: رژیم آل‌سعود با این حرکت لکه ننگی بر کارهای خبیث گذشته خود اضافه کرد و امروز به دستور اربابان رابطه خود را با کشور ما به دلیل حمله به سفارتخانه عربستان که ما نیز آن را تأیید نمی‌کنیم، قطع کرده است.

وی ابراز داشت: دشمنان و استکبار جهانی از گسترش و نفوذ اسلام در کشورهای دیگر به ترس و وحشت افتاده و در همین راستا به دنبال ترور شخصیت‌ها و علمای مذهبی بر آمده که شهادت رهبر شیعیان عربستان در همین راستاست .

خطیب جمعه رودبار گفت: بشر در قرون‌ و سال‌های گذشته پیشرفت‌های مختلف و چشمگیری داشته باشند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب بیان کرد: با همه این پیشرفت‌ها در یک موضوع پس‌رفت داشته‌اند و آن حوزه اخلاق اجتماعی است و بشری که به آسمان‌ها دست یافته هنوز نتوانسته مشکل روابط را حل کند که موجب به‌وجود آمدن مشکلات و بسیاری از معضلات اجتماعی می‌شود.

حسینی عنوان کرد: اگر اخلاق اجتماعی در جامعه‌ای از بین برود نتیجه‌ای جز سقوط آن جامعه در پی ندارد.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، «روزی می‌رسد که مردم به درد اجتماعی جامعه مبتلا می‌شوند که شامل نافرمانی، ناسپاسی و ترک شکر نعمات خداوند، مسابقه ثروت‌اندوزی، چشم و هم‌چشمی، حسادت ورزیدن به و دوری گزیدن از همدیگر است.

امام جمعه موقت رودبار به دیدار اخیر ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: رهبری در این دیدار فرمودند، « نماز جمعه قرار گاه ایمان، تقوا و بصیرت اخلاق و در یک کلمه قرارگاه فرهنگی و سیاسی کشور در جنگ سرد است و ائمه جمعه به عنوان فرمانده این قرارگاه مسئول چنین مسئولیت مهمی و طاقت فرسایی هستند.

حسینی به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اشاره و اظهار کرد: معظم له فرمودند، «انتخابات نعمت بزرگی است که سبب می‌شود مردم همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

وی به فعالیت‌های موشکی کشورمان که به مزاج آمریکایی‌ها خوش نیامده اشاره و بیان کرد: امروز دشمن به بهانه فعالیت‌های موشکی کشورمان دستاویزی جدید برای خودش پیدا کرده است.

حسینی عنوان کرد: ما اعلام می‌کنیم فعالیت‌های موشکی کشور ما غیرقابل بازگشت بوده و صلح‌آمیز است و موشک های ایران برای دفاع از مظلومین و برای پاسخ مثبت به یاوه گویان و حق کشور است.
ارسال نظرات