امام جمعه بافت گفت: استکبار برای رسیدن به اهداف خود دست به دامان فتنه‌گران داخلی شده که طرح شورای رهبری و نظارت بر رهبری راه‌ بیاندازد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۶۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیان اینکه چرا آمریکا به انتخابات ایران چشم دوخته و به فرموده رهبری قصد طمع‌ورزی دارد، اظهار داشت: تا کنون آمریکا چیزی غیر از ذلت نصیبش نشده‌است.

‌وی افزود: آمریکا می‌داند که ما تحت حکومتی هستیم که تأثیر سخنان حاکم و رهبرش جهانی است و جلوی نفوذ را می‌گیرد، دشمن می‌بیند که تمام توطئه‌هایش توسط ایشان خنثی می‌شود.

مهدی‌زاده ادامه داد: مقام معظم رهبری مزاحم و مانع جنایات آمریکا در دنیا می‌شود، در فلسطین مزاحم و مانع جنایات آمریکا، رهبری است و همچنین در سوریه و یمن.

وی خاطرنشان کرد: استکبار برای رسیدن به اهداف خود دست به دامان جاهلان، نادانان و بعضاً فتنه‌گران داخلی شده که رهبری را به هر طریق که می‌توانید محدود کنید با طرح شورای رهبری، نظارت بر رهبری، هجوم ثبت‌نام با علامه‌سازی چاره‌ای بیندیشند که جلوی نفوذ معظم‌له در جهان گرفته‌شود.

‌خطیب جمعه بافت گفت: آمریکا می‌داند تا این مرد بزرگ و مدیریتش بر جهان باشد، چیزی از پیش نخواهند برد، لذا توسط جاهلان داخلی به ‌راه‌اندازی سونامی ثبت‌نام که 12 هزار نفر برای مجلس و 800 نفر برای خبرگان اقدام کردند.

وی بیان داشت: با این کار می‌خواهند شورای نگهبان را اغفال کنند که نتواند رسیدگی کند، هدفشان این است که عده‌ای فرصت‌طلب و مزدور آمریکا وارد مجلس شوند که متأسفانه در دولت تدبیر و امید فتنه‌گران احیا و زنده شدند، تریبون گرفتند تا قدرت ولایت و رهبری را کم کنند، اما بدانند این آرزو را به گور می‌برند.

مهدی‌زاده در پی محکوم کردن شهادت آیت‌الله النمر تأکید کرد: اعدام آیت‌الله النمر که به خاطر امر به‌ معروف و نهی از منکر توسط آل سعود خائن صورت‌گرفت، یک جنایت هولناک در تاریخ اسلام است.

وی تصریح کرد: آل سعود این مزدور آمریکا که پایه‌های حکومتش رو به ‌زوال است با این اعدام قصد حفظ حکومت متزلزل خود را داشت، اما سقوط زودهنگام‌ این رژیم وهابی تکفیری را شاهد خواهیم بود.

خطیب ‌جمعه بافت با محکوم کردن تخریب و آتش زدن سفارت عربستان در تهران و مشهد خاطرنشان کرد: این عمل به خاطر تسامح و سکوت مسئولان کشور ‌و دیپلماسی خارجی در برابر جنایات عربستان در چند وقت اخیر است که اگر دولت برخورد قاطع با عربستان داشت، شاید این‌چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظرات