امام جمعه موقت سنندج با محکوم کردن شهادت آیت‌الله باقرالنمر توسط رژیم آل‌سعود، گفت:جنایات آل سعود در یمن، سوریه و نیجریه و همچنین شهادت آزادی‌خواهانی چون آیت‌الله النمر در راستای تحقق اهداف آمریکایی اسرائیلی است.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۵۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز جمعه در خطبههای نماز جمعه این هفته سنندج ، ضمن محکومیت جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله باقرالنمر رواحنی برجسته شیعه، گفت: چنین رفتار شنیع و غیرانسانی سعودیها منجر به رسوایی آنها در دنیای اسلام و جهان خواهد شد.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا، آبشخور اصلی رژیم آل سعود است که در زیر پرچ اسلام دست به چنین اقدامات غیرانسانی میزند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه، افزود: یورش ددمنشانه به مردم بیگناه و بیدفاع یمن، تجهیز تسلیحاتی تکفیریون در سوریه و عراق و شهید کردن علمای بزرگی چون شیخ نمر اوج بیاخلاقی و وحشگیری سعودیها است.

وی تاکید کرد: حکام سعودی برای جلب رضایت بالاسریهای خود که همانا رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند، دست به کشتار مسلمانان بیگناه میزنند و در حقیقت خائن الحرمین هستند.

وی اضافه کرد: جنایات عربستان و آل سعود در یمن، سوریه و نیجریه و همچنین شهادت آزادی‌خواهانی چون آیت‌الله باقرالنمر هیچگونه توجیهی ندارد جز اینکه در راستای تحقق اهداف آمریکایی اسرائیلی باشد.

ماموستا حسینی تصریح کرد: امروز مردم کُردستان با راهپیمایی اعتراضی خود بار دیگر نشان میدهند که همواره مدافع حق، آزادی و دفاع از مظلوم بوده و انزجار خویش را از جنایات آل سعود به جهانیان اعلام می کنند.

خطیب موقت جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این عرصه داوطلب شدهاند و درآینده به عنوان نماینده مردم در مجلس فعالیت میکنند باید در مسیر توسعه کُردستان و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

ارسال نظرات